Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

Ocena tego artykułu: punktpunktpunkt



GRA 1: PODLEWANIE
W tej gierce musimy zapamiętać pola które trzeba podlać, z następnie za pomocą
A je podlać najlepiej w tej samej kolejności. Za każde podlane + 1pkt. Jeśli zrobimy
to w tej samej kolejności w jakiej pokazywały się pola, urosną rzepki - za każdą
+1pkt. Jeśli się pomylisz tracisz szansę na zdobycie punktów, za podlanie w dobrej
kolejności.

POZIOM TRUDNOŚCI: 2
[obrazek][obrazek]
[obrazek][obrazek]

GRA 2: ZWIERZYNIEC
Przypomniała mi się taka ruska gra, w której byłeś wilkiem i łapałeś
jajka, zanim się stłukły :D (tak naprawdę robiła je NINTENDO, ale komunizm był)
Otóż w tej grze, kury wyżerają karmę. Gdy ją zjedzą, zamienia się w charakterystyczną,
małą karmę (patrzcie na rysunki). Chodzi o to, aby jak najszybciej położyć kurom
karmę. Gdy karma zniknie całkowicie, kury zaczynają uciekać. Jeśli położysz szybko
karmę wrócą, jednak jeśli zrobisz to za późno i wyjdą poza ekran (też wrócą), stracisz
1 punkt.

POZIOM TRUDNOŚCI: 3
[obrazek][obrazek]
[obrazek][obrazek]

GRA 3: ZBIORY
"...Babcia za rzepkę, dziadek za rzepkę, oj przydałby się ktoś na przyczepkę..."
W tej dyscyplinie naciskamy A dzięki czemu krasnal zaczyna wyciągać rzepkę. Kilka
razy wolno i rzepka wyciągnięta. Jeśli jednak zaczniesz robić to zbyt szybko, krasnal
poczerwienieje, a w końcu urwie liścia i zaliczy glebę na kręgosłup...

POZIOM TRUDNOŚCI: 1
[obrazek][obrazek]
[obrazek][obrazek]

Strona: 3 z 3

Dodane przez: gnysek
Tagi: brak tagów 

Opinie:


Pamiętaj! Opinie łamiące regulamin, zawierające wulgarne słownictwo, lub nie zawierające jednego, sensownego zdania będą usuwane.
Labowski Użytkownik jest offline 19 Sie 12 12:19

Ja gry oceniłbym trochę inaczej:
Podlewanie: 3

Na początku może się wydawać iż podlewanie jest banalnie łatwe jednak im dłużej gramy i im lepszy jest w tym krasnal rośnie liczba pól które trzeba zapamiętać. Ja już przy 6-7 miałem problemy, a przy 9 już bez kartki się nie obeszło.

Zwierzyniec: 2

Wydaje mi się łatwiejszy nawet trochę później, wystarczy pozwolić jednej kurze zwiać (-1pkt) najlepiej tej z brzegu, a pozostałe spokojnie można wykarmić co mnie się udaje do ~60.

Zbiory: 1

Najlepiej wyrobić stały rytm.
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.