Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

avatar
Buli (Pon, 16 Mar 2020, 16:14):
Jozin nie gram gdzieś już od miesiąca. Wrócę jak będzie jaśniej na zewnątrz to może coś powysyłam :D
avatar
Jozin (12:03):
Bulion, gadzino, wysyłaj gifty bo w dobie pandemii nie mam balli :<
avatar
Buli (Sob, 14 Mar 2020, 11:29):
Pozdro xD https://imgur.com/SkD4tvZ
avatar
hooligan (Czw, 12 Mar 2020, 09:23):
na tą chwilę tylko angielski patch
avatar
Buli (Śro, 11 Mar 2020, 21:04):
Faktycznie działa na emu. Może by tak tłumaczenie na polski od razu popełnić B)
avatar
hooligan (Czw, 05 Mar 2020, 15:42):
na emulatorze
avatar
hooligan (15:41):
juz przeorałem
avatar
Buli (Śro, 04 Mar 2020, 23:07):
Mała szansa skoro jeszcze w europie tego nie wydali
avatar
hooligan (Pią, 28 Lut 2020, 18:06):
Story of Seasons: Friends of Mineral Town grał już ktoś?
avatar
gnysek (Pią, 17 Sty 2020, 15:32):
Kiedyś chciałem taką wersję przygotować. Ale po tylu latach to już chyba nie ma sensu.
avatar
Elenorsar (Wto, 07 Sty 2020, 07:14):
Jeżeli Ci się chce to zawsze możesz sobie wejść w poradnik na stronie i porobić screeny i je poźniej wydrukować. A na czym grasz obecnie?
avatar
Elenorsar (07:12):
Oj, cieżko będziesz miał to znaleźć. Sam kiedyś to miałem coś podobnego, ale jak odkryłem internet to poszło do kotłowni, tym bardziej, że nie wszystko było poprawne.
avatar
RudaKaska (Pon, 06 Sty 2020, 12:55):
Pamietam, że bylo to wszystko kiedys w jakiejs gazecie Komputer swiat czy Niezbednik ale niestety ta gazeta juz dawno sie mi zniszczyla
avatar
RudaKaska (12:53):
Witam wszystkich , od niedawna zaczelam grac ponownie w Harvest Moon Back To Nature ulubiona gra z młodzienczych lat :D SZukam pliku ktory mozna wydrukowac , porady kalendarz i reszte ktore przydaja sie na bierzaco w grze, szukam i nigdzie nie moge znales
avatar
Elenorsar (22:15):
Spróbuj tego, ja pobierałem wiele gier z tej strony i w większości mi dzialały poprawnie. Jak dobrze kojarze to chyba nawet w hm:btn grałem pobierając z tej strony, ale ręki nie dam sobie uciąć :P
avatar
Otor (17:05):
Czy ma ktos z Was .Iso do HM: BTN psx? Niestety wiekszosc ktore znajduje sa albo w japonskim systemie, albo jakies dziwne kodo mody
avatar
Buli (Pią, 29 Lis 2019, 22:53):
Dobry
avatar
Jozin (21:03):
Dobry wieczór
avatar
Thavox (Czw, 28 Lis 2019, 22:15):
Hello :)
avatar
MMayoor (20:56):
Dobry wieczór :D
avatar
gnysek (Wto, 19 Lis 2019, 15:33):
Można, wyglądało, że jest kooperacyjne
avatar
Buli (Pon, 18 Lis 2019, 21:52):
Ciekawe, ciekawe. Można w to z żoną pograć czy raczej czeka mnie rozwód?
avatar
gnysek (Czw, 14 Lis 2019, 19:31):
https://gameonly.pl/recenzja/recenzja-harvest-moon-mad-dash - da się w to grać, ale Harvest Moon to to nie jest :D
avatar
Buli (Wto, 22 Paź 2019, 22:04):
<3
avatar
Jozin (Pon, 21 Paź 2019, 22:27):
Btw Bulion, życie mi ocaliłeś, nawet nie będąc tego świadomym. Przekopywałem forum za tymi produktami X z kur, krów i owiec i beng, gdzieś napisałeś przepis na nie. Jesteś bogiem
avatar
Jozin (20:11):
Dobra, Jeff już sprzedaje niebieskie pióro. A to oznacza, że Bogini na min. Pomarańczowe. Mam drugi rok a w wymaganiach do ślubu z nią jest min. 5 rok xD
avatar
Jozin (16:28):
BTW, ciekawi mnie jak długo da się grać. Rekordem było u mnie 60 lat, a ciekawi mnie, czy gra się nie wykrzaczy na 255 roku
avatar
Buli (Nie, 20 Paź 2019, 20:34):
O! Nie wiedziałem :)
avatar
Jozin (Sob, 19 Paź 2019, 13:55):
Power Berry od Bogini mozna dostac za dawanie nie tylko towarow z farmy. Mizna jej dziesiec dni z rzedu dawac zwyklego kwiatka,ktory rosbie obok i tez da
© 2003 - 2020 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.