Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

Farmer Fran
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4899 Wysłany: 23 Lip 05 20:32 • Temat postu: Farmer Fran
[obrazek]
http://farmerfran.pwii.pl - zawsze najświeższe informacje o grze

Ostatnio edytowany Sobota, 20 Stycznia 2007, w całości zmieniany 3 raz(y).
Reklamy
Anix13 Użytkownik jest offline
Postów: 343
Ostrzeżenia: 0%  
Anix13
4900 Wysłany: 23 Lip 05 20:52 • Temat postu: Re:
A kiedy forum na tej http://farmerfran.prv.pl stronie będzie działać ?? Jak by co to mi nie działa...

____________________

Żegnam...
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4901 Wysłany: 23 Lip 05 21:06 • Temat postu: Re:
nie wiem właśnie co się z nim stało...
wujek_kolacz Użytkownik jest offline
Postów: 1408
Ostrzeżenia: 0%  
wujek_kolacz
4902 Wysłany: 24 Lip 05 00:17 • Temat postu: Re:
odmówiło posłuszeństwa niedobre :szatan:

____________________

[obrazek]
sakura Użytkownik jest offline
Postów: 47
Ostrzeżenia: 0%  
sakura
4903 Wysłany: 24 Lip 05 12:58 • Temat postu: Re:
Łał! Gnysek, a ty sam tą grę piszesz? A kiedy ją skończysz to podzielisz się z nami? Śliczna gra :serce2:

____________________

Kocham rysować, mam zamiar zostać mangaką! ;)
irish Użytkownik jest offline
Postów: 662
Ostrzeżenia: 0%  
irishhttp://www.aveiro.republika.pl
4904 Wysłany: 24 Lip 05 14:05 • Temat postu: Re:
Nawet fajnie wygląda, ale ma trochę wad które mógłbyś zmienic, jeśli to możliwe... no to tak:
1. Widok w nocy jest nieciekawy, ponieważ mało co widac, przydałyby się jakieś lampy, bądź inne oświetlenie, przyznaję, że ta ciemnośc wygląda bardzo naturalnie jak na wieś, ale może to trochę odciągac gracza od gry, ale możesz też zrobic trochę mniej ciemną atmosferę.
2. Nie wiem czy da się to zrobic, ale krzewy wyglądają bardzo nienaturalnie, są wszystkie takie same, a kstałtem przypominją, jakby były z papieru coś takiego można również zaobserwowac w GTA VC, nie wiem czy da się tak zrobic, aby się mniej w oczy to rzucało...
3. Pomieszczenia wyglądają poprawnie widac w nich najważnieszje kształty, ale odbiegają nieco od rzeczywistości, bo nie ma w nich bardziej równych zaokrągleń...
4. Gra ogolnie jest nawet niezła, ale za zwyczaj dekorację gry określa menu, w tym przypadku jest ono strasznie ubogie i mało wystrojone.
5. Najbardziej z tego wszystkiego nie podoba mi się podłoże gry czyli trawa, droga i woda ponieważ składają się one z identycznych "kafelków"
Te wady nie napisałem, aby skrytykowac twoja grę, bo nawet jest fajna, ale abyś ją nieco dopracował, bo to chyba jest ważniejsze od zbędnych pochwał, przez które nic nie zyskasz, ale jeśli to jest początek twojej pracy to naprawdę podziwiam

P.S. aha jeszcze podziwiam to, że ta ga jest tworzona na Game Makerze, ja tym programie chyba nigdy bym nie stworzył czegoś takiego...(próbowałem, ale na próżno, trzeba znac kodowanie)

Edytowany przez: Kai 2005-07-24 14:08:58

____________________

[obrazek]
Viva Palestina Libre!
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4905 Wysłany: 24 Lip 05 17:34 • Temat postu: Re:
Problem w tym, że jest limit 1024 polygonów (trójkątów) na planaszę (płaski prostokąt składa się z dwóch) inaczej zaczyna zwalniać, dlatego tak to wyglada. A noc jest ciemna jak na 24 w nocy przystało. Trzeba iść spać w końcu no nie ?? Pozatym to jest screen JPG i rozmazało trochę.
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4906 Wysłany: 29 Lip 05 15:36 • Temat postu: Re:
Forum Farmera Frana już dziala.
Adamsonek Użytkownik jest offline
Postów: 198
Ostrzeżenia: 0%  
Adamsonek
4907 Wysłany: 31 Lip 05 15:14 • Temat postu: Re:
ta gra jest cool!!chciałbym ją miec...jak robisz te gry??ja kiedys probowałem i nic mi sie nie udało

____________________



[obrazek]
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4908 Wysłany: 31 Lip 05 17:33 • Temat postu: Re:
Robie je tak jak każdy inny - programuję
Zaraz ktoś powie, że to trudne. Szczerze mówiąc strona HMT ma duzo wiecej linijek kodu od Farmera Frana - więc FF żadnym wyzwaniem programistycznym nie jest
Socio Użytkownik jest offline
Postów: 56
Ostrzeżenia: 0%  
Socio
4909 Wysłany: 06 Sie 05 15:16 • Temat postu: Re:
Kiedy gra będzie gotowa do grania ?? :cool:
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4910 Wysłany: 06 Sie 05 15:34 • Temat postu: Re:
zima 2005
Crash Użytkownik jest offline
Postów: 1424
Ostrzeżenia: 10%  
Crash
4911 Wysłany: 06 Sie 05 16:44 • Temat postu: Re:
To ja z kolei mam dwa pytanka:
1.) Ile wersja finalowa bedzie mniej wiecej wazyc? (no i moze finalowe wymagania sprzetowe? =])
2.) Pamietam ze Farmer Fran 2D mial byc darmowy, a FF 3D mial byc platny...czy ten FF bedzie darmowy?

____________________

[obrazek]
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4912 Wysłany: 06 Sie 05 23:13 • Temat postu: Re:
1) Zależy jaka muzyka się znajdzie, ale 10-20 Mb.
2) Ten będzie darowy. A drugą część (za rok może dwa...) chciałbym sprzedać za grosze jakiejś gazecie, aby ją dorzucili do swojego pisma. O ile wyjdzie mi tak jak do tej pory ją wymysliłem - poziom grafiki jak w STH.
Tidus Użytkownik jest offline
Postów: 671
Ostrzeżenia: 0%  
Tidus
4913 Wysłany: 07 Sie 05 09:50 • Temat postu: Re:
Gnysek ty robisz w jakimś programie obiekty 3D ? Wiesz tak myślę czy ci nie pomóc.... Oczywiście nie zamierzam mieć w tym zysku pieniężnego .
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4914 Wysłany: 07 Sie 05 21:03 • Temat postu: Re:
Game maker ma limit 1024 polygony na arenę - a postać musiała by mieć najmniej 300.
Yoda1991 Użytkownik jest offline
Postów: 54
Ostrzeżenia: 0%  
Yoda1991
4915 Wysłany: 07 Sie 05 22:06 • Temat postu: Re:
Mam takie pytanie. Czemu strona www.farmerfran.prv.pl nie chce mi dzialac?

____________________

http://www.awt.conect.pl/forum/index.php - Link do nowopowstałego forum fantasy z ciekawymi sesjami z symulacją rzutów kostką.
http://www.awt.conect.pl/swt/ - Link do strony traktującej o RPG oraz o grze "Baldur's Gate".
Tidus Użytkownik jest offline
Postów: 671
Ostrzeżenia: 0%  
Tidus
4916 Wysłany: 07 Sie 05 23:09 • Temat postu: Re:
gnysek napisał(a):
Game maker ma limit 1024 polygony na arenę - a postać musiała by mieć najmniej 300.

Ale to napisałeś w czym programujesz, a nie w czym robisz obiekty 3-D... Więc ?
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
4917 Wysłany: 08 Sie 05 09:10 • Temat postu: Re:
W niczym nie robię obiektów 3-d. W czystym kodzie. POzatym jak progam ma limit 1024 to jakbym dał na planszy dwie postacie to by był koniec .
Przy okazji powiem też, że np. silnik Irrlicht dla C++ może wyświetlić kilkanaście tysięcy naraz przy 150 klatkach na sekundę (Game maker ma 1024 przy 30).

Strona FF nie działa, bo jest remont serwera .

Edytowany przez: gnysek 2005-08-08 09:10:34
Tidus Użytkownik jest offline
Postów: 671
Ostrzeżenia: 0%  
Tidus
4918 Wysłany: 08 Sie 05 11:07 • Temat postu: Re:
gnysek napisał(a):
W niczym nie robię obiektów 3-d. W czystym kodzie. POzatym jak progam ma limit 1024 to jakbym dał na planszy dwie postacie to by był koniec .
Przy okazji powiem też, że np. silnik Irrlicht dla C++ może wyświetlić kilkanaście tysięcy naraz przy 150 klatkach na sekundę (Game maker ma 1024 przy 30).

Strona FF nie działa, bo jest remont serwera .

Edytowany przez: gnysek 2005-08-08 09:10:34

To dlaczego nie robisz w C++, tylko w Gamemakerze ?
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.