Powodem crashów są zapewne zbyt długie kwestie dialogowe, które trzeba skrócić więc nie ma aż tak źle (mam nadzieję)
Jeśli nie trzeba się wstrzelić idealnie w długość to jakoś ujdzie, chociaż z tym wyborem jak ma do nas mówić żona, to dziwna sprawa - mam nadzieję, że potem nie będzie dalej się psuć za każdym razem, gdy żona coś do nas mówi
Przykry to koniec roku bo od prawie trzech miesięcy nic nie ruszyło, sam osobiście nie testowałem tłumaczenia z powodu spraw osobistych jak i rodzinnych, ostatnio znajduje parę chwil więc może wkrótce znów siądę do gry
Ja byłem osobą, która głównie wprowadzała zgłoszone poprawki do systemu, ale niestety od początku września sytuacja zawodowa nie pozwala mi poświęcić na to wolnego czasu, którego mam niewiele, a ten przeznaczam obecnie dla rodziny. Nie mam pojęcia, kiedy sytuacja się poprawi, ale podejrzewam, że na pewno nie przez najbliższe miesiące.
Jednak jak uda mi się znaleźć trochę więcej czasu to postaram się wrócić to wprowadzania poprawek. Same poprawki językowe nie byłyby problemem, ale niestety mamy jeszcze kilka scen, gdzie gra crashuje i nie są się dalej grać, a żeby naprawić te błędy potrzeba trochę więcej czasu.
Ostatnio kilka osób pisało w sprawie, oraz zgłaszało, że nie działa rejestracja - na serwerze zaktualizowano wersję bazy danych i już nie przymyka oka na niektóre moje 19-letnie tabele, ale dziś wszystko naprawiłem, więc zapraszam was do wypowiadania się w temacie
Jeśli dobrze kojarzę, to mziab zbierał ludzi na discordzie (mozna go znaleźć na grupie grajpopolsku), ale nie wiem czy jest jeszcze jakiś nabór, bo za duzo ludzi sie zgłaszało i dość szybko opadały im chęci.
Tu bardziej nie o chęci chodzi, tylko też o fizyczną niemożliwość wzięcia w tym czynnego udziału. Chęci swoją drogą, a życie swoją drogą. Obecnie i warunki techniczne i brak czasu związany w strefie zawodowej i prywatnej nie pozwala mi na zajęcie się tą sprawą.
Jeżeli ktoś myśli sobie, że "może potestować", to niech weźmie pod uwagę, że to nie jest wcale taka fajna sprawa, bo sobie zwyczajnie pogra. Niestety są to godziny liczne w dziesiątkach z przechodzeniem gry na różne sposoby, często po kilka/kilkanaście razy tego samego elementu, aż wszystkie błędy będą wyłapane, a crashe rozwiązane. Tak samo później wprowadzanie poprawek w życie to też nie jest pół godzinki dziennie, a kilka godzin. Więc jeżeli ktoś myśli, że to będzie lajtowa robota, to raczej nie ma co podchodzić, a już musi być na prawdę do tego naprawdę dobrze nastawiony i przekonany.
Tutaj potwierdzę, "testowanie" nie polega na pograniu w grę, albo sprawdzeniu, czy ona działa. Test polega na tym, żeby sprawdzić, czy działa każda możliwość, a jeśli nie działa, to opisać jak do niej doprowadzić, żeby ją dało się zreprodukować.
Teraz to i ja sam zacznę się dopytywać, co z tłumaczeniem? Rok temu była wstępna nadzieja na czerwiec, ale od roku praktycznie nie widziałem żadnej aktualizacji dotyczącej postępów - poza informacją, że gra przez zmiany długości tekstów (i przy okazji pointerów) zawiesza się w dalszej części.
Wpakowaliśmy w ten projekt już dekadę - szkoda by było go nie skończyć...
Witam, chciałbym wejść w posiadanie wszystkich plików, efektów prac, jakie udało się zrobić w kwestii spolszczenia tej gry, na ten moment. Jest taka możliwość ? Jeżeli tak to proszę o link lub kontakt.
Musisz się kontaktować z osobami które wspominały, że robią tłumaczenie na poprzednich stronach. Skoro nie odpisały mi na pytanie jak postęp, to tym bardziej chyba nie napiszą do Ciebie same z siebie - bo najwyraźniej nikt z nich już tu nie zagląda...