Społeczność rpg makera jest dziś niesowicie rozbudowana, można znależć fajne rzeczy za kilka dolarów. Moim zdaniem dla fanowskiego projektu aż nadto wystarczające.
"gnysek" napisał(a):
Wtedy ten projekt miał większe szanse niż dziś, po wyjściu stardew valley.
To zależy czy chcesz tworzyć komercyjny produkt czy dla przyjemności
Problem się pojawia, gdy potrzebujesz zrobić do tego "swoją" rzecz. Zostajesz ograniczony, bo poziomem nie dorastasz do takiej grafiki. A robiąc grę nie można być ograniczonym tym, że czegoś nie zrobisz, bo kupiłeś grafiki i więcej nie dostaniesz.
gnysku czy mozna jakos pomoc w tlumaczeniu? ;) tlumaczylem lata temu pierwszy etap i dalej mozna pomoc a mysle ze wsrod spolecznosci grupa sie znajdzie ;)
Ostatnio edytowany Środa, 24 Stycznia 2018, w całości zmieniany 1 raz(y).
Super, wiesz nie żebym sugerował że wolno idzie. Poprostu dawno mnie tu nie było i myślałem że projekt został porzucony. A tu pozytywna informacja 😊
To już miesiąc? Kurde, muszę przysiąść. Miałem na urlopie się tym zająć, ale córka zachorowała i taki urlop, że nawet nie odpaliłem laptopa przez tydzień :/ Planuję teraz parę długich poprawić, z Mechabotem Ultorem, Shogi Hour i Farmer Franem.
Słuchaj gnysek, ja mówiłem z rok temu całkiem poważnie - Williego20 będzie trzeba jakoś uhonorować za najwierniej oczekującego na PL:BTN użytkownika strony
Nagrodą będzie wersja PL Czeka w kolejce, są milion razy ważniejsze rzeczy obecnie i ostatnie kilkanaście dni nad żadną stroną nie siedzę. Ale wrócę, pamiętam, zegar do 15. urodzin tyka.