Wysłany: 12 Lut 14 15:30 • Temat postu: HMBTN - silnik oraz mody ?
Witam, minęło kupę czasu od wydania tej genialnej gry. Od długiego (naprawdę długiego) czasu zastanawiam się czy jest w ogóle możliwe zrobienie jakiś ciekawych modów na bazie tego samego silnika graficznego. Ponieważ nie znam się na tłumaczeniach gier, robieniu aplikacji, programów, gier itd. itd. dlatego pytam was czy byłaby taka możliwość?
Powiedzmy więcej posiłków, więcej zwierząt, metody uprawy, czas lecący nie po 10 minut tylko po 1 minucie. Pomysłów zapewne byłaby masa. Osobiście byłbym w stanie finansować taki projekt.
Nie jest możliwe, trzeba by mieć kod źródłowy, bo dekompilacja gry to trudne zadanie, ale dekompilacja gry na specyficzny procesor PSX to zadanie niemalże niewykonalne. Szybciej by było napisać grę od zera samemu chyba ;)
btw. co do finansowania - to chyba nie wiesz, ile takie rzeczy kosztują ;)
Ale chyba istnieją tacy programiści, którzy mogliby temu podołać? Jestem pewny. Widziałem niejedną starą grę, którą wzięto pod modowanie z tym finansowaniem to wiem ile takie rzeczy mogą kosztować. Do kilku tysięcy złotych, ale to jest realne.
No napisałem własnie, że to jest praktycznie awykonalne. Do niektórych gier są mody, ale zazwyczaj ze względu na jakąś prostą strukturę. Zresztą, do ilu gier na PSX znasz mody? Nawet wyjęcie dialogów zajęło sporo lat i nie wiadomo jak się skończy podmiana na polskie.