Wysłany: 22 Sie 13 23:52 • Temat postu: HM SNES kilka pytań
Witam. Jako że wczoraj zacząłem grać w tą wersję HM na moim Samsungu Galaxy S5360 z androidem 2.3.6 to mam kilka pytań totyczących tej części gry.
1. Gdzie znajduje się telefon w tej części gry, potrzebny jest żeby zadzwonić do majstra w sprawie rozbudowy domu. Za cholerę znaleźć nie mogę.
2. Da się jakoś usprawnić zbieranie plonów z pola? Tzw biegania z jedną rzodkiewką a na filmiku w intro pokazane jest ze da się plony wkładać do torby konia. Do się kupić koszyk jak w fomt?
3. Co to za studnia zakryta deskami na polu? I do czego służy? Bo mi wygląda na podobną do tej z filmu The Ring ;)
4. Czemu ten posąg kury w nocy w grze robi się złoty, a jak go rozbije, wyjde z planszy i wrócę to jest cały? Czary czy co?
5. Tam na planszy gdzie pracują drwale jest taki pień i blokuje dalszą drogę w lewy róg ekranu jak się tam dostać i co tam jest?
6. Jak zdobyć wędkę i gdzie łowić ryby jak np w fomt?
Na razie to tyle. Jak sobie coś przypomnę to dopiszę więc proszę o nie zamykanie wątku po odpowiedzi na moje pytania.
Pozdrawiam
Spróbuję więc odkurzyć nieco swoją wiedzę nt. tej części:
1. Aby rozbudować dom musisz pójść do lasu i tam w domku w drzewie jest gość który się tym zajmie (miejsce nr. 3)
2. Nie przypominam sobie żadnego kosza - ale motyw z koniem jest na prawdę niezły
3. Wybacz, nie mówi mi ta studnia zupełnie nic. Za to, pewnego dnia drwal usłyszy z naszej farmy wielki huk i przyjdzie nam o tym powiedzieć - to drzewo na naszej farmie się złamało zostawiając dziurę - możemy tam wejść i porozmawiać ze skrzatami, które ulepszą nam narzędzia.
4. Sądzę, że gra nie zapamiętuje czy go rozbiłeś, czy nie, ot co.
A co do koloru, myślę, że to po prostu Twoje subiektywne odczucie.
5. "Między jesienią a zimą pierwszego roku podczas snu usłyszymy dziwny dźwięk. Drwale również go słyszeli, więc jeden z nic poinformuje nas, abyśmy po sprawdzeniu farmy przyszli do lasu. Okazało się że wielki głaz, który blokował drogę do źródełka bogini obsunął się. Bierzemy topór i używamy go przed samym źródłem. Chwilę potem pojawi się Bogini i zapyta nas, czy topór który wrzuciliśmy do wody był złoty. Jeżeli powiemy Bogini prawdę ta ucieszy się i da nam w zamian złoty topór. Jeżeli skłamiemy topór będzie dostępny następnego dnia w sklepie z narzędziami za 200 G."
6. Ryby łowimy w miejscu nr 4 na wklejonej przeze mnie mapce - musimy poprosić mieszkającego tam rybaka.