Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

Legend of Elements
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42845 Wysłany: 05 Wrz 09 17:53 • Temat postu: Legend of Elements
Witam. Robię grę pod tytułem Legend of Elements. Bedzie to cRpg w klimatach Final Fantasy.

Gra (pelna wersja) oferowac bedzie:
*epicka fabule podzielona na 4 rozdzialy
*7 grywalnych postaci
*9 klas postaci : Fighter, Wojownik, Kleryk, Mag, Lowca, Zlodziej, Gunner, Lancer i Mag Bitewny
* Mnóstwo broni, zbroji i przedmiotów
*Wielki swiat z mnostwem miejsc do zwiedzania
*Duzo zadan pobocznych
*Pet shop: sklep w ktorym bedzie mozna kupowac zwierzeta typu psy i dolaczac je do druzyny
Kilka screenow:
http://odsiebie.com/pokaz/5307242---c0df.html
http://odsiebie.com/pokaz/5307320---1720.html

Zrobilem tez demo (chociaz BARDZO krotkie) mojej gry. Mozna je sciagnac z tad:
http://odsiebie.com/pokaz/5306937---a0b5.html

Paczka wazy 39mb (8 mb-gra, 31mb-RTP+pliki dzieki ktorym uruchomisz gre bez potrzeby instalowania Rpg Maker Xp)


To moja pierwsza gra w Rpg Maker Xp, więc bądzcie szczerzy co do opinii na jej temat (ale nie przesadzajcie ) i podsuwajcie pomysly co moglbym poprawic w pelnej wersji.

Ostatnio edytowany Sobota, 05 Września 2009, w całości zmieniany 2 raz(y).
Reklamy
Buli Użytkownik jest offline
Postów: 1695
Ostrzeżenia: 0%  
Buli
42846 Wysłany: 06 Wrz 09 06:48 • Temat postu:
No mi niestety nie działa. Po odpaleniu gry wyskakuje błąd.
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42847 Wysłany: 06 Wrz 09 11:42 • Temat postu:
Juz znam ten problem. Tu jest poprawiona wersja, w ktorej instaluje sie RTP za pomoca setupa: http://odsiebie.com/pokaz/5323476---c4f5.html Teraz juz na pewno bedzie dzialala. Wszystkie info typu co gdzie umiescic w instrukcji.
segusia Użytkownik jest offline
Postów: 188
Ostrzeżenia: 0%  
segusia
42848 Wysłany: 06 Wrz 09 11:45 • Temat postu:
A mogę wiedzieć czym się różni Mag od Maga Bitewnego..? Z nazwy dla mnie nie różni się niczym xd
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42849 Wysłany: 06 Wrz 09 11:47 • Temat postu:
Mag może używać jako broni laski i tylko czarów, a mag bitewny używa kosy, czarów i skilli warriora.
segusia Użytkownik jest offline
Postów: 188
Ostrzeżenia: 0%  
segusia
42850 Wysłany: 06 Wrz 09 11:54 • Temat postu:
A mi tu brakuje jednej postaci: Warlocka. Tylko że wtedy były by trzy rodzaje Magów: Mag, Mag Bitewny i Czarny Mag (lub poprostu Warlock)
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42851 Wysłany: 06 Wrz 09 12:01 • Temat postu:
Moze to sie wydac nieco dziwne i moze deko nie na miejscu, ale w mojej grze jest polaczenie maga bitewnego i warlocka, czyli mag bitewny potrafi uzywac czarnej magii (darkness, greater darkness, mass darkness i planuje jeszcze zaimportowac dark matter magusa z CT).
segusia Użytkownik jest offline
Postów: 188
Ostrzeżenia: 0%  
segusia
42852 Wysłany: 06 Wrz 09 12:06 • Temat postu:
Ahh, teraz rozumiem. A jeśli chodzi o tego pierwszego ss to myślę, że w menu w walce nie powinno być zdjęcia postaci akurat tam gdzie jest. Według mnie to źle wygląda. Może z prawej strony?
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42853 Wysłany: 06 Wrz 09 12:09 • Temat postu:
No niestety na skryptowaniu sie nie znam. Musi zostac tak jak jest Jedyne co w skrypcie wyedytowalem to przyciski w menu:

Org.:
New Game
Continue
Shutdown

Edytowane:
New Game
Load Game
Quit

"segusia" napisał(a):
Może z prawej strony?

Nawet gdybym znal sie na skryptowaniu, to i tak nie moglbym umiescic zdjecia w innym miejscu, poniewaz reszta miejsca w tabeli jest dla innych czlonkow druzyny, ktorzy dolaczaja do glownego bohatera w trakcie gry.

Ostatnio edytowany Niedziela, 06 Września 2009, w całości zmieniany 2 raz(y).
Angela17 Użytkownik jest offline
Postów: 181
Ostrzeżenia: 20%  
Angela17
42854 Wysłany: 06 Wrz 09 14:24 • Temat postu:
Ehmr, przecież Fighter to wojownik po angielsku ;/ wiec czym się będą różnic?
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42855 Wysłany: 06 Wrz 09 14:55 • Temat postu:
Fighter uzywa mieczy, a wojownik (Warrior) uzywa toporow.
Domka Użytkownik jest offline
Postów: 2061
Ostrzeżenia: 0%  
Domka
42858 Wysłany: 06 Wrz 09 21:00 • Temat postu:
Huh? Jak dla mnie prędzej knight powinien używać mieczy, bo to bardziej przypomina realia rpgów wtedy. Fighterzy zwykle są mistrzami walki na pięści, czy innych sztuk walki.

Z takiej krytyki co do demka to to, że potwory są trochę za silne jak na początek gry. Weź przykład ze wspomnianego wcześniej FF, które stopniowało siłę potworów ze względu na teren/przepływ fabuły. Bo w takiej formie, jak tylko trafi się na pierwsze potwory [wilki], to jest małe prawdopodobieństwo pokonania ich [oni koszą 100-coś, ty 0], przez co nie mogę zobaczyć, co jest dalej...

Ale wygląda ciekawie ^^

____________________

[obrazek]
[obrazek]
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42859 Wysłany: 06 Wrz 09 23:29 • Temat postu:
"Domka" napisał(a):
[oni koszą 100-coś, ty 0]

Kosisz po 0 bo nie masz miecza w łapie
Trza do tego dziadka na drugiej mapie zagadac by miecz dostac.
Buli Użytkownik jest offline
Postów: 1695
Ostrzeżenia: 0%  
Buli
42860 Wysłany: 07 Wrz 09 00:43 • Temat postu:
Mam kilka zastrzeżeń co do gry. Po pierwsze w jaki niby sposób koleś miał tak potężny miecz jak Masamune a ma tylko 1 lvl? Jakoś mi się to nie widzi.
- W czasie rozmowy z kolesiem śpiącym w Innie, jego obrazek zmienia sie z dziadka na babcie ale tylko gdy podejdziemy do niego od prawej strony oO
- Quest od kolesia który chce miecz jest troche popsuty. Gdy pyta czy mamy miecz Mówimy "No". Wyswietla sie że dostajemy kase i expa ale tak na prawdę nic nie zyskujemy.
- babcia dająca questa z odnalezieniem dziewczyny płacze nawet gdy ją odnajdziemy.
- Drzewo jest troche za słabe i daje za dużo expa. Z lvlu 2 awans do 8. Troche przesada ;d Z kolei dziewczyna w jaskini jest za trudna. Zwykłe ataki nie działają a mana sie w koncu konczy więc troche trudno zabić. No i droga do niej jest strasznie nudna. To chyba tyle. Ogólnie to średnio mi sie podoba. Ale jakbyś popracował to może by coś z tego było. Rób dalej. Zobaczymy kiedy Ci się znudzi ^^
BigBang Użytkownik jest offline
Postów: 463
Ostrzeżenia: 10%  
BigBang
42861 Wysłany: 07 Wrz 09 01:46 • Temat postu:
Mam dla ciebie dobrą radę, olej rpg makera. Serio. To trochę tak, jakby ktoś dał ci trzy, cztery klocki i powiedział, że możesz robić z nimi, co zechcesz. Brzmi świetnie, ale tak właściwie to nic rozsądnego z nich nie zbudujesz, gdyż możesz łączyć je ze sobą na ściśle określone sposoby, masz związane ręce. A teraz wyobraź sobie, że nie tylko masz wiele rodzajów klocków, ale jak któregoś potrzebujesz, to możesz sam sobie go zaprojektować, w ten sposób możesz wznosić unikatowe budowle i się bawić jeszcze lepiej.

Oczywiście C++ i jakieś biblioteki graficzne to najlepsze wyjście, ale wymaga miesięcy nauki, żeby zobaczyć wymierne rezultaty w postaci jakiejś gry, chyba, że jesteś geniuszem matematycznym. Dużo szybciej możesz opanować Flash'a, który ze strony graficznej ułatwia sprawę. Możesz jednak dodatkowo programować, a możliwości nowych wersji ActionScript pozwalają na napisanie dowolnych skryptów, gra może robić co tylko zechcesz, zero ograniczeń. Flash pozwala na sprawne zarządzanie nawet rozbudowanym projektem, możesz go wyeksportować w postaci pliku wykonywalnego, który zadziała na każdym systemie operacyjnym, to duża zaleta. Możesz go zamieścić na stronie www, postępy gracza Flash może zapisywać w postaci Shared Object (taki save na kompie gracza), ale co najlepsze, to flash pozwala się łączyć z bazami danych w prosty i bezpieczny sposób. Nawet początkujący gracz może napisać skrypt do łączenia się z bazą np. MySQL, znając kilka komend możesz robić cokolwiek, zapisywać w niej postępy graczy, robić rankingi, a nawet interakcje między graczami. Flash daje dodatkowo możliwość współpracy ze skryptami PHP, możesz zintegrować grę z jakąś witryną www, albo nawet forum, cokolwiek. Poza tym wszystkim Flash to dzisiaj ogromny rynek, dobry programista zawsze jest w cenie, przy odpowiedniej dozie talentu i szczęścia można na tym nawet zarabiać.

Ostatnio edytowany Poniedziałek, 07 Września 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42863 Wysłany: 07 Wrz 09 15:28 • Temat postu:
"Buli" napisał(a):

- W czasie rozmowy z kolesiem śpiącym w Innie, jego obrazek zmienia sie z dziadka na babcie ale tylko gdy podejdziemy do niego od prawej strony oO
- Quest od kolesia który chce miecz jest troche popsuty. Gdy pyta czy mamy miecz Mówimy "No". Wyswietla sie że dostajemy kase i expa ale tak na prawdę nic nie zyskujemy.
- babcia dająca questa z odnalezieniem dziewczyny płacze nawet gdy ją odnajdziemy.
- Drzewo jest troche za słabe i daje za dużo expa. Z lvlu 2 awans do 8. Troche przesada ;d Z kolei dziewczyna w jaskini jest za trudna. Zwykłe ataki nie działają a mana sie w koncu konczy więc troche trudno zabić. No i droga do niej jest strasznie nudna.

Po kolei:
-blad ze spiacym kolesiem w innie to wina programu, gdyz wszystkie lezace postaci to jeden charset
-testowalem quest z mieczem. Gdy odpowiem No on odpowie "so, what're you waiting for. Bring me that sword!"
-z ta babcia to drobniutkie niedopatrzenie. Poprawie je
-Poprawie to z drzewem. Po prostu nie opanowalem RMXP'owego licznika EXP
-Sklepy nie gryzą . Perfume to odpowiednik MP Potion.

"BigBang" napisał(a):
Mam dla ciebie dobrą radę, olej rpg makera. Serio. To trochę tak, jakby ktoś dał ci trzy, cztery klocki i powiedział, że możesz robić z nimi, co zechcesz. Brzmi świetnie, ale tak właściwie to nic rozsądnego z nich nie zbudujesz, gdyż możesz łączyć je ze sobą na ściśle określone sposoby, masz związane ręce. A teraz wyobraź sobie, że nie tylko masz wiele rodzajów klocków, ale jak któregoś potrzebujesz, to możesz sam sobie go zaprojektować, w ten sposób możesz wznosić unikatowe budowle i się bawić jeszcze lepiej.

Wiem ze Rpg Maker daje male mozliwosci ale od czegos trzeba zaczac, zwlaszcza ze nie za bardzo znam sie na programowaniu.
BigBang Użytkownik jest offline
Postów: 463
Ostrzeżenia: 10%  
BigBang
42865 Wysłany: 07 Wrz 09 16:00 • Temat postu:
Człowieku nikt nie rodzi się ze znajomością programowania, a rpg maker nie pomoże się go nauczyć, tracisz tylko swój czas. Jak widzisz ten mejker to nic dobrego, błędy, na które nie masz wpływu i inne niespodzianki będą niweczyć twoje wysiłki, krok w przód i dwa w tył. Jeżeli masz ambicje i chcesz stworzyć coś od siebie to nie idź na łatwiznę, bo tutaj nie ma drogi na skróty, trzeba przysiąść nad jakimś językiem programowania i się go nauczyć, chociaż taka nauka nie musi być nudna. Jeśli kupisz/ściągniesz dobrą książkę (co jest lepsze, niż netowe tutoriale) to możesz się dobrze bawić obserwując efekty działania twoich pierwszych aplikacji, po jakimś czasie będziesz się śmiał, że bawiłeś się z takim rpg makerem.
Domka Użytkownik jest offline
Postów: 2061
Ostrzeżenia: 0%  
Domka
42873 Wysłany: 07 Wrz 09 17:42 • Temat postu:
Fakt, nie zauważyłam tego -.-
Jeez, ale fail.
Jakoś mi w ogóle do głowy nie przyszło ;P

____________________

[obrazek]
[obrazek]
Buli Użytkownik jest offline
Postów: 1695
Ostrzeżenia: 0%  
Buli
42876 Wysłany: 07 Wrz 09 18:42 • Temat postu:
"ninja666" napisał(a):

-Sklepy nie gryzą . Perfume to odpowiednik MP Potion.
Teraz mi powiedz skąd zwykły przeciętny gracz, mając w drużynie dwie postaci NIEMAGICZNE ma wiedzieć, że bossa można zabić jedynie czarami/skillami? Mam za dużo pieniędzy, dlatego pójde sobie kupić troche itemów w sklepie, a co. Imo źle to zaplanowałeś.
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42878 Wysłany: 07 Wrz 09 20:00 • Temat postu:
Jesli masz na mysli to ze kasy nie ma to zdradze 2 sekrety:
-w 1 beczce na lewo od goscia ktory prosi o miecz jest 1500 Gold
-w domu obok sklepu (tego bez questa)zajrzyj do kominka.
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.