Była już o tym mowa na forum - nie jest to błąd. Cytując BigBang'a :
Cytat:
Nie jest to błąd, gdyż w tym przypadku postanowiłem, że zmienna nakazująca skryptowi "sen" zostanie przesłana metodą GET (czyli będzie widoczna na pasku adresu), więc "odświeżenie strony" spowoduje ponowne wysłanie identycznego zapytania do serwera.
____________________
Ore wa jikogu terorisuto
Kinou kaasan okashitaze
Asu wa tousan hotteyare
Faktycznie skrypt nie sprawdza w tej sekcji, czy nasiona są w posiadaniu farmera, wprawdzie mogę napisać jakiś skrypt weryfikujący dane, ale wymagałoby to kolejnej tabeli w bazie danych i trochę pracy, więc wykorzystam gotowe rozwiązania.
Jest tak...
Cytat:
if ($typ == 0) {
//zabranie nasionka
ZAPYTANIE DO BAZY
//dodanie do pola
ZAPYTANIE DO BAZY #2
print "Nasiona zostały zasadzone.";
} else {
print "Ta ziemia została już zagospodarowana, aby zasadzić tu grządkę, musisz ją wyczyścić.";
}
...a powinno być tak:
Cytat:
if ($typ == 0 && rodzaj_nasion > 0 && rodzaj_nasion == $_POST['rodzaj_nasion']) {
//zabranie nasionka
ZAPYTANIE DO BAZY
//dodanie do pola
ZAPYTANIE DO BAZY #2
print "Nasiona zostały zasadzone.";
} else {
print "Ta ziemia została już zagospodarowana, aby zasadzić tu grządkę, musisz ją wyczyścić.";
}
chociaż wygląda niezbyt praktycznie, rzeczywiście systemy o których wspominasz są warte uwagi.
- Pobierz nasiona które posiada gracz
- Sprawdź, czy te które chce zasadzić znajdują się w tablicy ( array_key_exists ) posiadanych.
- Jeżeli tak, zasadź. ( UPDATE )
Co do tego spania - jest głupio rozwiązane. Można by przesłać getem do skryptu który włącza sen i ten skrypt daje przekierowanie
Kod:
header("Location: strona.php");
do strony z komunikatem o śnie. Wtedy odświeżanie nie ma prawa ponownie włączyć snu.
Brakuje tez autoodświeżenia.
Jutro Chronoo, dzisiaj jest już późno.
gnysek: chodzi o przeszukanie tablicy $_POST pod kątem obecności rekordu ['nazwa_nasionka'] i wywołania zapytania do bazy w chwili zwrócenia TRUE prze funkcję? Znaczy się (polska jenzyk- tródna jenzyk: BigBang) chodziło mi o sprawdzenie zgodności zapytania z bazą nasion (jeden z warunków wywołania zapytania), w pozostałych skryptach (np. zbieranie) jest funkcja weryfikująca realny stan pola (z bazy) z danymi przesłanymi od klienta i w sytuacji zgodności jest wykonywany UPDATE.
Pobierasz wszystkie możliwe nasiona z bazy i tworzysz z nich tablicę, a potem porównujesz z tym co doszło POSTem. Tak jest moim zdaniem najprościej - jezeli istnieją dane nasiona w tablicy, to można dodać ( tam chyba trzeba foreach przelecieć każdą tablicę ). Nie wiem jak wygląda struktura twojej bazy, wiec ciężko mi podpowiedzieć więcej.
Domka ja na szczęście nie bawię się w ranking A pól nowych nie robię bo i tak nie chciałoby mi się ich zagospodarowywać wszystkich. Tyle ile teraz mam na razie mi wystarczy ;D
Od dnia dzisiejszego mamy możliwość odwiedzenia Mistycznej Jaskini, oczywiście droga do niej jest ukryta i trudno się tam dostać, wszakże inaczej nie byłaby "Mistyczna". Pamiętajcie jednak, aby uważać na "anomalię", jest to nieznane zjawisko, wiadomo o nim tylko tyle, że po jego wystąpieniu wszystkie wydrążone przez nas tunele zanikają, powtarza się cyklicznie co 24 godziny.
Czyli kolejny update, błędy przy sadzeniu naprawię przy następnej aktualizacji, życzę miłej gry.
Ooops, chyba przesadziłem z rate na 100 i 1000 G.
Ostatnio edytowany Czwartek, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
Właśnie chyba przesadziłeś. Właśnie przed chwilą w kilka chwil zarobiłem 90kG. Poza tym nie wiem czy to błąd ale po zejściu na poziom 100 i niższe, kasa nie leci już w ogóle ;p
BigBang, a nie myślałeś nad lepszą grafą? Tzn ta nie jest zła, ale wg mnie to trawa nie za bardzo pasuje, do taki zwykły... Może zrobił byś taką mapkę jak w FoMT? Plaża, las etc. Połączył byś screeny w jeden obrazek. Np, jak by się kliknęło na pieniek, to by się go zbierało. Co o tym myślisz?