Wysłany: 21 Lut 07 12:01 • Temat postu: Przeklęte narzędzia - jak to jest.
Witam.
1. Mam wszystkie narzędzia ulepszone na maksa, mam zimę, byłem już 3 raz na 29 piętrze - ale ani razu nie znalazłem wędki. Ona jest w ziemi, w kamieniach, czy może gdzieś indziej? Bo przekopałem wszystko kilka razy (zapisałem gre na 28 piętrze) i też nie znalazłem. Co jest?
2. Czy muszę mieć to narzędzie w plecaku?
3. Czy muszę mieć miejsce w plecaku na przeklęte narzędzie?
4. Dlaczego czasami mam tak, ze nie ma schodów na niższe piętro?
1.Prubuj dalej ze sztuczką sejwów
1.1 W Ziemi
2.Nie, powinieneś mieć tylko:
Kopaczke (lub jak kto woli Motyke)
Młot (-ek)
Duuuużo Elli Leaves (taka potrawa na zmęczenie)
3.Tak musisz mieć bo to narzędzie będzie potrzebowało osobnego miejsca w plecaku
4.Prawdopodobnie błąd gry
4.1 A ja mam ciekawą"Teorie" nt. niepojawiających się schodów na dół
-Idź do kopalni zimowej tam gdzie nie masz schodów i zapamiętaj numer
-potem do letniej wejdz na to piętro i o 2 dalej
-Znowu do zimowej: Powinny już być schody!
Ostatnio edytowany Środa, 21 Lutego 2007, w całości zmieniany 2 raz(y).
____________________
I zapłoną piekielnym ogniem wasze serwery, gdyż zabezpieczenia ich wątłe a podatność na buffer overflowy ogromna I zaprzestaną działania wasze routery a wasze niewiasty nosić będą pakiety w kubłach a tam będzie płacz zgrzytanie zębów 404 i request timeout
~Zozol (gość)
Wysłany: 22 Lut 07 12:46 • Temat postu:
Ehh... bez sensu.. Przekopałem 29 poziom z 10 razy i nadal wędki nie ma <_< Wtf ?
o problemach z odkopaniem narzędzi również tutaj https://hmt.pl/viewtopic.php?t=2889
a co do schodów... ich pozycja jest ustawiana losowo przed każdym zejściem na dany poziom. prawdopodobnie czasem jest tak, że schody na dół są w tym samym miejscu co schody na górę (są przez nie "przykrywane"), dlatego nie można ich znaleźć. zejście jeszcze raz na taki poziom powinno rozwiązać (i zwykle rozwiązuje) ten problem
____________________
alfadeglukopiranozylobetadefruktofuranozyd, czyli... cukier do herbaty! :)
'Wepchnę' się tu z moim pytaniem, bo również dotyczy przeklętych narzędzi.
Mam pare pytanek odnośnie ich błogosławienia. Na stronie w dziale 'narzędzia' mamy taki oto fragment:
Cytat:
wędka - należy użyć 255 razy
kopaczka - Carter błogosławi 10 razy (1.000 każdorazowo)
siekiera - należy użyć 255 razy
młot - mieć przy sobie prze 10 dni
konewka - Carter błogosławi 10 razy (1.000 każdorazowo)
Idąc od początku: wędka i siekiera. Musimy ich użyć 255 razy aby zostały 'pobłogosławione'. Tylko jest jedno ale, a mianowicie to, że jak się raz gostkowi wsadzi w łapę przeklęte narzędzie nie idzie go wyjąć. Wyczytałam na forum, że Carter umie sobie z tym poradzić, wystarczy tylko pójść do niego gdy jest w konfesjonale. Więc, moje pierwsze pytanie brzmi: kiedy on tam jest? Napewno ma jakieś stałe godziny przesiadywania jednak nigdzie nie znalazłam takich informacji (ani na forum ani na stronie). Za info będę ogrooomnie wdzięczna.
Druga sprawa - kopaczka i konewka. Musimy je pobłogosławić 10 razy u Cartera. Czy idzie je błogosławić 'za jednym zamachem'? Mam na myśli, że przychodzimy do konfesjonału z narzędziem, ksiądz błogosławi, wychodzimy, wchodzimy ponownie, ksiądz błogosławi i tak dalej? Czy też możemy błogosławić tylko raz na dzień (i znowu to pytanie "kiedy"... )?
Młot - musimy go mieć przy sobie 10 dni. Jak to z tym jest? Czytałam, że trzymanie w plecaku nie wystarczy, więc trzeba go mieć w łapie. Problem w tym, że mając go w łapie nie mogę zajmować się farmą (bo nie mogę go samodzielnie wyjąć). Swoją drogą niebardzo też rozumiem co znaczy 10 dni w tym przypadku. Czy mamy go nosić 10 dób w grze czy tylko wsadzić go 'w łapę' bohaterowi i wyjąć u Cartera i to już liczy się jako dzień, bo danego dnia bohater miał ten młotek w ręku (coś czuję że to pierwsze...)? Jaką macie w tym przypadku strategię?
Aha i ostatnie czyli sierp. Ku mojemu zdziwieniu nie został on opisany na stronie. Jaki jest warunek pobłogosławienia, wie ktoś może?
Sorasy że tyle pytań, ale podobno kto szuka (co już zrobiłam ) i pyta (to w sumie już też) nie błądzi.
Dokładnie nie pamiętam ale jeśli mnie pamięć nie myli to w poniedziałki , środy czwartki i piątki zawsze po 1PM (popołudniu)
a co do masowego błogosławienia to ja juz tego nie pamiętam
____________________
I zapłoną piekielnym ogniem wasze serwery, gdyż zabezpieczenia ich wątłe a podatność na buffer overflowy ogromna I zaprzestaną działania wasze routery a wasze niewiasty nosić będą pakiety w kubłach a tam będzie płacz zgrzytanie zębów 404 i request timeout
Idąc od początku: wędka i siekiera. Musimy ich użyć 255 razy aby zostały 'pobłogosławione'. Tylko jest jedno ale, a mianowicie to, że jak się raz gostkowi wsadzi w łapę przeklęte narzędzie nie idzie go wyjąć. Wyczytałam na forum, że Carter umie sobie z tym poradzić, wystarczy tylko pójść do niego gdy jest w konfesjonale. Więc, moje pierwsze pytanie brzmi: kiedy on tam jest? Napewno ma jakieś stałe godziny przesiadywania jednak nigdzie nie znalazłam takich informacji (ani na forum ani na stronie). Za info będę ogrooomnie wdzięczna.
Confession Hours: 01pm - 04pm, available Mondays, Wednesdays, and bad weather days
tłumacząc: w godzina od 13 do 16 dostępny w poniedziałki, środy oraz dni ze złą pogodą (eszczowe dni)
Iska napisał(a):
Druga sprawa - kopaczka i konewka. Musimy je pobłogosławić 10 razy u Cartera. Czy idzie je błogosławić 'za jednym zamachem'? Mam na myśli, że przychodzimy do konfesjonału z narzędziem, ksiądz błogosławi, wychodzimy, wchodzimy ponownie, ksiądz błogosławi i tak dalej? Czy też możemy błogosławić tylko raz na dzień (i znowu to pytanie "kiedy"... )?
można za jednym razem a co do księdza napisane masz up
Iska napisał(a):
Młot - musimy go mieć przy sobie 10 dni. Jak to z tym jest? Czytałam, że trzymanie w plecaku nie wystarczy, więc trzeba go mieć w łapie. Problem w tym, że mając go w łapie nie mogę zajmować się farmą (bo nie mogę go samodzielnie wyjąć). Swoją drogą niebardzo też rozumiem co znaczy 10 dni w tym przypadku. Czy mamy go nosić 10 dób w grze czy tylko wsadzić go 'w łapę' bohaterowi i wyjąć u Cartera i to już liczy się jako dzień, bo danego dnia bohater miał ten młotek w ręku (coś czuję że to pierwsze...)? Jaką macie w tym przypadku strategię?
Aha i ostatnie czyli sierp. Ku mojemu zdziwieniu nie został on opisany na stronie. Jaki jest warunek pobłogosławienia, wie ktoś może?
musisz trzymać go w swoim plecaku przez 10 dni (tak ja to sobie tłumacze) ale jeżeli mi niufasz to oto cytat z jednej ze strony
Hmm... dzięki, Kruszek. Bardzo przydatne info jak i strona. Gdyby był tu system plusów już byś miał ode mnie takowego.
Mam jednak wciąż wątpliwości co do młotka. Nawet zrobiłam pewien 'test' jak to z nim jest a mianowicie... zasave'owałam grę mając przeklęty młotek w plecaku (nie w łapie) i przez 10 dni od razu po przebudzeniu szłam spać (kij że wszystkie zwierzęta pozdychały, to tylko test... na szczęście ). Po 10 dniach jak był przeklęty tak pozostał. Powtórzyłam ten test mając tym razem młotek 'w łapie'. Minęło 10 dni... i młotek się pobłogosławił. Ale kosztem zdechnięcia wszystkich zwierząt a tego chyba nie chcemy. :bad:
Pomyślałam, że możnaby w takim układzie nająć skrzaty do roboty a samemu leniuchować i czekać na upłynięcie tych 10ciu dni nie robiąc samemu nic. Jeśli jestem w błędzie i jest jakieś inne, prostsze rozwiązanie to proszę mnie poprawić.
Ja na Twoim miejscu, zatrudnił bym jednak skrzaty. Pamiętaj, ze będziesz mogła podnosić kury, psa czy gadać z owcami/końikiem/krówkami. Więc praktycznie to zadna 'strata' trzymanie narzedzia 10 dni w ręku. Byle byś tylko wcześniej zrobiła to co potrzebne (np zaorać pole).
To ja tez sie wtrace do mojego tematu po raz drugi:
Cytat:
tep 2 - Bodigizer XL and Turbojolt XL Potions
You can actually skip over Step 1 if your game has the Bodigizer XL and Turbojolt XL Potions for sale at the Clinic. The Boldigizer XL costs 1,000 G and the Turbojolt XL is 2,000 G. If you don't want to buy them (or can't) then you can make them instead.
+ + = + + =
The Blue Grass is found in the Spring and Summer around the Goddess' Pond and Gotz's House. The Green Grass appears in the Summer and Fall by the Lake and the Goddess' Pond. The XL potions will appear for sale in the Clinic after you ship 50 Blue Grass and 50 Green Grass.
Czy chodzi tu o sprzedanie czy zjedzenie 50 niebieskiej i zielonej trawy? Czy moze 'ugotowanie'?
Ostatnio edytowany Niedziela, 25 Lutego 2007, w całości zmieniany 1 raz(y).
To niebyła by opcja lecz jedyna możliowśc aby wynajać skrzaty bo innej rady niema.
1. Masz błogosławiony młotek/sierp - masrtwe zwierzeta
2. masz błogosławiony młotek/sierp - w najgorszym wypadku stracisz jedno serce
Zozol napisał(a):
Czy chodzi tu o sprzedanie czy zjedzenie 50 niebieskiej i zielonej trawy? Czy moze 'ugotowanie'?
chodzi o sprzedanie
Ostatnio edytowany Niedziela, 25 Lutego 2007, w całości zmieniany 1 raz(y).
Kolejny błąd... Na 59 poziomie zimowej kopalni, są 3 zejscia nizej. Tzn gdy wykopie jedno, to drugie sie nie pojawi, ale jak wczytam poprzedni stan gry i wykopie w innym miejscu, to wtedy sie nie pojawi tam gdzie wczesniej. Zonk?
Owszem, przeszkadza, bo nie ma na tym piętrze przeklętego narzędzia (za 1 razem były tylko 1 schody, i wykopałem młot, ale przez przypadek wczytałem grę i teraz już za 6 podejściem nie ma młota)