Już w dobrą stronę idzie Story of Season. Ten art jest momentami przecudny.
Ja bym osobiście widział Harvest Moona osadzonego w typowo celtyckich klimatach z naciskiem na kult i tradycje z dozą mistycyzmu. Taki powrót do korzeni.
To co FOMT/BTN miało ale wyrzucić elektryczność a dodać zgodność z naturą. Taki HM trochę dla dorosłych.
Ehh marzenia
Ps: Witam Cię Buli. Kopę lat
Ostatnio edytowany Środa, 05 Lipca 2017, w całości zmieniany 1 raz(y).
Cicho cicho, bo zaczęliśmy coś z jedną z użytkowniczek strony myśleć nad "własnym" harvestem, ona ma wnieść grafiki, ja kod. Myślę, że będzie to przynajmniej BTN/FOMT (jeśli chodzi o postaci, festyny) + inne "dobre" pomysły z serii.
O ile nam pomysły i zapał na grafię wypalą (bo technicznie gra na poziomie FOMT to nie jest jakiś hiper problem, silnik do napisania w 2-3 miesiące).
+ kolejne 2-3 miesiące na bugfixy, przepisanie kawałka core'a który okazał się nie działać zgodnie z założeniami i obsuwy, bo nie ma czasu, bo trzeba zrobić coś ważniejszego, bo się zrobi później. Tak, tak, też w tym siedzę, wiec wiem jak to jest. Czemu nie gotowiec? Zwłaszcza, że masz już doświadczenie z Game Makerem, a ostatnio jak w nim klepałem to ładny proto na moje potrzeby w jakiś tydzień udało się machnąć.