Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

HM SNES kilka pytań
Itachi666 Użytkownik jest offline
Postów: 79
Ostrzeżenia: 0%  
Itachi666
50751 Wysłany: 22 Sie 13 23:52 • Temat postu: HM SNES kilka pytań
Witam. Jako że wczoraj zacząłem grać w tą wersję HM na moim Samsungu Galaxy S5360 z androidem 2.3.6 to mam kilka pytań totyczących tej części gry.
1. Gdzie znajduje się telefon w tej części gry, potrzebny jest żeby zadzwonić do majstra w sprawie rozbudowy domu. Za cholerę znaleźć nie mogę.
2. Da się jakoś usprawnić zbieranie plonów z pola? Tzw biegania z jedną rzodkiewką a na filmiku w intro pokazane jest ze da się plony wkładać do torby konia. Do się kupić koszyk jak w fomt?
3. Co to za studnia zakryta deskami na polu? I do czego służy? Bo mi wygląda na podobną do tej z filmu The Ring ;)
4. Czemu ten posąg kury w nocy w grze robi się złoty, a jak go rozbije, wyjde z planszy i wrócę to jest cały? Czary czy co?
5. Tam na planszy gdzie pracują drwale jest taki pień i blokuje dalszą drogę w lewy róg ekranu jak się tam dostać i co tam jest?
6. Jak zdobyć wędkę i gdzie łowić ryby jak np w fomt?
Na razie to tyle. Jak sobie coś przypomnę to dopiszę więc proszę o nie zamykanie wątku po odpowiedzi na moje pytania.
Pozdrawiam

____________________

GG 24133337

Reklamy
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
50766 Wysłany: 26 Sie 13 21:47 • Temat postu:
Trudne pytania zadałeś Jeśli nie ma odpowiedzi w dziale HM:Snes, to sprawdź http://fogu.com/hm/ lub http://hmotaku.net/
GeNeX Użytkownik jest offline
Postów: 158
Ostrzeżenia: 0%  
GeNeX
50776 Wysłany: 31 Sie 13 16:09 • Temat postu:
[obrazek]

Spróbuję więc odkurzyć nieco swoją wiedzę nt. tej części:

1. Aby rozbudować dom musisz pójść do lasu i tam w domku w drzewie jest gość który się tym zajmie (miejsce nr. 3)

2. Nie przypominam sobie żadnego kosza - ale motyw z koniem jest na prawdę niezły

3. Wybacz, nie mówi mi ta studnia zupełnie nic. Za to, pewnego dnia drwal usłyszy z naszej farmy wielki huk i przyjdzie nam o tym powiedzieć - to drzewo na naszej farmie się złamało zostawiając dziurę - możemy tam wejść i porozmawiać ze skrzatami, które ulepszą nam narzędzia.

4. Sądzę, że gra nie zapamiętuje czy go rozbiłeś, czy nie, ot co.
A co do koloru, myślę, że to po prostu Twoje subiektywne odczucie.

5. "Między jesienią a zimą pierwszego roku podczas snu usłyszymy dziwny dźwięk. Drwale również go słyszeli, więc jeden z nic poinformuje nas, abyśmy po sprawdzeniu farmy przyszli do lasu. Okazało się że wielki głaz, który blokował drogę do źródełka bogini obsunął się. Bierzemy topór i używamy go przed samym źródłem. Chwilę potem pojawi się Bogini i zapyta nas, czy topór który wrzuciliśmy do wody był złoty. Jeżeli powiemy Bogini prawdę ta ucieszy się i da nam w zamian złoty topór. Jeżeli skłamiemy topór będzie dostępny następnego dnia w sklepie z narzędziami za 200 G."

6. Ryby łowimy w miejscu nr 4 na wklejonej przeze mnie mapce - musimy poprosić mieszkającego tam rybaka.

Powodzenia i dobrej zabawy.

____________________

.gnx ^^
Itachi666 Użytkownik jest offline
Postów: 79
Ostrzeżenia: 0%  
Itachi666
50777 Wysłany: 31 Sie 13 18:40 • Temat postu:
@GeNeX
Dziękuję za odpowiedź.
Zaspokoiłeś moją ciekawość.

____________________

GG 24133337

GeNeX Użytkownik jest offline
Postów: 158
Ostrzeżenia: 0%  
GeNeX
50782 Wysłany: 31 Sie 13 20:11 • Temat postu:
Nie ma sprawy, jakbyś miał jeszcze jakieś wątpliwości to mów, postaram się pomóc. Niestety mały tu ruch ostatnio..

____________________

.gnx ^^
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.