Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

HM:BTN Grafika
Polix Użytkownik jest offline
Postów: 5
Ostrzeżenia: 0%  
Polix
49024 Wysłany: 13 Sie 11 18:42 • Temat postu: HM:BTN Grafika
Witam, mam problem z grafiką. Kiedyś jak grałem na PSX wszystko wyglądało ładniej. Mógłby mi ktoś pomóc skonfigurować grafikę? We wszystkim widać kwadraty (pixele?) Jestem pewny że można to poprawić.

Emulator oraz HM ściągałem stąd - https://hmt.pl/download/c/6/

PSX ePSXe Emulator + Patch PL oraz Harvest Moon : Back to Nature - PSX

Reklamy
GuminCHL Użytkownik jest offline
Postów: 42
Ostrzeżenia: 0%  
GuminCHL
49026 Wysłany: 14 Sie 11 13:36 • Temat postu:
Konfigurowałeś według tej strony https://hmt.pl/arts/id/100/ ? Jeśli możesz to zrób zdjęcie i pokaż jak wygląda.
Polix Użytkownik jest offline
Postów: 5
Ostrzeżenia: 0%  
Polix
49027 Wysłany: 14 Sie 11 13:44 • Temat postu:
Nie mam psx emulation cheater 2.5 a co się z tym wiąże nie mogłem skonfigurować zgodnie z tym.

[obrazek]

imageshack.us/f/710/beztytuusnzu.jpg/ - Gdyby obrazek się nie wyświetlił.
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
49028 Wysłany: 14 Sie 11 15:23 • Temat postu:
Z grafiką jest wszystko w porządku, tak właśnie ta gra wygląda Pamiętaj, że to czasy PSX który miał raptem 2MB ramu i procesor 33MHz Natomiast w opcjach pluginu na pewno masz wygładzanie pikseli, poszukaj dobrze
Polix Użytkownik jest offline
Postów: 5
Ostrzeżenia: 0%  
Polix
49030 Wysłany: 14 Sie 11 17:08 • Temat postu:
Właśnie chodzi mi o wygładzenie tych pixeli.

Link do obrazka - imageshack.us/photo/my-images/707/133543.jpg/

Jest tutaj w ogóle opcja wygładzania pixeli?
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
49031 Wysłany: 14 Sie 11 17:24 • Temat postu:
Texture Filtering ?
Polix Użytkownik jest offline
Postów: 5
Ostrzeżenia: 0%  
Polix
49032 Wysłany: 14 Sie 11 21:15 • Temat postu:
Już jest o wiele lepiej

Jeśli da się coś więcej proszę pisać
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2561
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
49034 Wysłany: 15 Sie 11 14:24 • Temat postu:
No wiele lepiej się już nie da, bo jednak z kwadratów kółek nie uzyskasz Trzeba pamiętać, że ta gra powstawała na telewizory więc na komputerze z ekranem LCD przy takiej rozdzielczości to co jest 2D niestety wygląda słabo.
Polix Użytkownik jest offline
Postów: 5
Ostrzeżenia: 0%  
Polix
49035 Wysłany: 15 Sie 11 16:39 • Temat postu:
Zawsze chce uzyskać jak najlepszy efekt. Ja nie patrze tak bardzo na grafikę. Może dlatego że grywam już od 4 lat w Tibie? heh


Mam jeszcze kilka pytań.

1. Jak to jest z trawą? Po każdej zimie muszę ją sadzić jeszcze raz? Czy jest po prostu przykryta warstwą śniegu podczas zimy?

2. Szklarnia i huragan? Czy to prawda że jeśli wsadzę psa na dzień przed huraganem to szklarnia przetrwa? Podobno to nie działa!?

3. Jak to jest z koniem? Zacząłem go "szczotkować" dopiero 23 dnia wiosny. Aktualnie jest 23 dzień lata, a on ma tylko 2 serca? Podobno trzeba mieć 8 żeby mi go nie zabrano?

4. Kiedy Wong(?) sprzeda mi piłkę dla psa?

Wiem że odpowiedzi są gdzieś na forum, ale nie znalazłem opcji szukaj. A przekopywanie 45 stron...

Ostatnio edytowany Poniedziałek, 15 Sierpnia 2011, w całości zmieniany 1 raz(y).
Feniks Użytkownik jest offline
Postów: 782
Ostrzeżenia: 0%  
Feniks
49036 Wysłany: 15 Sie 11 20:20 • Temat postu:
1. Nie trawy nie trzeba sadzić ponownie

2. Różnie to bywa, u mnie ten trik działał, ale są na forum osoby które twierdziły że u nich to nie działa.

3. Konia trzeba szczotkować raz dziennie i to powinno wystarczyć. Jeżeli Ci go zabiorą, to zasiej dużo trawy, wtedy Ci go oddadzą.

4. Nie wiem dokładnie Chyba to jakoś latem było.

____________________

[obrazek]
[obrazek]


GuminCHL Użytkownik jest offline
Postów: 42
Ostrzeżenia: 0%  
GuminCHL
49050 Wysłany: 16 Sie 11 12:44 • Temat postu:
Odnośnie
4. Mi sprzedał dzień po tym jak pies urósł.
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.