1. Administratorzy i moderatorzy forum dbają o porządek na stronie, a podjęte przez nich decyzje nie powinny być podważane przez użytkowników.
2. Nie spamuj, nie reklamuj stron internetowych, nie wklejaj linków do gier online (w tym linków z numerem referencyjnym nabijającym statystyki).
3. Zabronione są doubleposty (dwa posty z rzędu w tym samym temacie), nabijanie postów, czy floodowanie (pisanie kilkunastu postów w różnych tematach w krótkich odstępach czasu). Wyjątkiem jest tutaj bump (odświeżenie tematu), który może nastąpić nie wcześniej niż po dwóch tygodniach od ostatniego postu i tylko przez autora tematu.
4. Nie pisz bzdurnych postów, które nic nie wnoszą do tematu, lub nie zawierają nawet jednego rozbudowanego zdania. Nie powielaj tego co już napisano, nie pisz WIELKIMI literami, nie pisz, że jesteś "pierwszy". Sprawdź, czy ktoś nie udzielił takiej samej odpowiedzi jak ta którą chcesz napisać.
5. Dbaj o ortografię! To, że masz zaświadczenie od lekarza nie zwalnia z pilnowania zasad ortografi - wręcz przeciwnie, masz jeszcze bardziej zwracać uwagę na to jak piszesz. Jeżeli masz problemy z ortografią zainstaluj przeglądarkę która sprawdza pisownię ( Firefox 2 i nowsze, Opera 10 i nowsze ).
6. Nie obrażaj innych użytkowników. Każdy ma prawo do własnych poglądów, a jeśli łamią one regulamin lub są niezgodne z prawem - zgłoś post do moderacji.
7. Nie baw się w moderatora. Jeżeli uważasz, że jakiś post łamie regulamin i powinien zostać usunięty, zgłoś go za pomocą przycisku Raport w prawym górnym rogu postu.
8. Nie rób sygnatury większej niż 150px wysokości i 600px szerokości. Większe sygnatury utrudniają wczytywanie forum.
9. Zanim zadasz jakieś pytanie, sprawdź, czy ktoś inny go nie zadał.
10. Nie nazywaj postów "Pomocy!", "Help!" - tytuł tematu powinien być mówiący. Pamiętaj też, że treść posta powinna dokładnie wyjaśniać problem, zwroty typu "pytanie jak w temacie" są zakazane.
11. Nie edytuj swojego posta, aby odpowiedzieć na tego poniżej ( tzw. @down ), lepiej napisz następnego. Forum działa tak, że po wyświetleniu tematu pokazuje pierwszy nieczytany post, ktoś może więc przeoczyć Twoją wiadomość.
12. Prywatne wiadomości mogą być odczytywane przez administratorów, nie są jednak dostępne dla pozostałych użytkowników (poza nadawca i adresatem).
13. Nie oferuj i nie proś o pirackie oprogramowanie. Nie tolerujemy takich zachowań.
14. Nie podawaj w shoutboxie linków do tematów na forum, nie zadawaj w nim też pytań na temat gier itd. Shoutbox jest formą mikro-czatu, od pytań jest forum.
15. Nie wstawiaj ogromnych ilości emotikonek w poście! Jedna stanowczo wystarczy na wyrażenie Twoich uczuć.
16. Dzielenie jednego konta przez kilka osób powinno być zgłaszane administratorom. Staraj się, aby do Twojego konta nie miały dostępu osoby trzecie, pamiętaj, że mogą działać na Twoją niekorzysć co może się skończyć np. blokadą konta.
17. Włamanie czy próba włamania na konto jakiegokolwiek użytkownika jest niezgodna z prawem i może być ścigana z urzędu, gdyż działa na niekorzyść serwisu.
18. Zabronione jest używanie słownictwa powszechnie uważanego za wulgarne, czy publikowanie treści pornograficznych.
19. Wstawianie w tresci posta facepalmów, lolów i demotywatorów które mają ośmieszyć autora tematu lub przedmówcę jest zabronione.
hmm...
Jak dla mnie troche chaotyczny.
I co mi nie pasuje?
Możliwość kasowania konta bez powodu - niby dlaczego bez powodu?! Totalna samowolka?
I to że redakcja nie podchodzi pod większość praw - redaktorzy także po części są userami więc powinni podlegać pod takie same prawa - dzięki temu jest równość na forum (taka jaką tylko można zrobić)
Poza tym jak dla mnie to regulamin troche chaotyczny
Tan regulamin lada dzień przestanie obowiązywać więc nie marudź.
Jak ukończę HMT v2006 to zrobię nowy regulamin i na pewno skorzystam z waszych pomysłów.
Gnysek jak chcesz to możesz mi podsunąć pomysły na regulamin dla forum HMT v2006 (dobrze napisałem?) i nastepnie sam podasz go obróbce, lub powiesz co powinienem zmienić. Dzięki temu będziesz mógł się skupić na rzeczach bardziej ważnych, a myśle że wtedy też oboje będziemy zadowoleni ;)
Może zrobić jakoś tak żeby użytkownicy wiedzieli kiedy dostają ostrzeżenie. i tu mój pomysł: admin edytuje post użytkownika, który dostał ostrzeżenie i dopisuje innym kolorem za co i swój podpis :]. To tylko taka propozycja...
Może zrobić jakoś tak żeby użytkownicy wiedzieli kiedy dostają ostrzeżenie. i tu mój pomysł: admin edytuje post użytkownika, który dostał ostrzeżenie i dopisuje innym kolorem za co i swój podpis :]. To tylko taka propozycja...