Wysłany: 28 Wrz 09 19:10 • Temat postu: Eternal Fate
Witam. Tak wiem ze nie dawno obiecalem(?) zrobic gre "Legend of Elements", lecz projekt (nie)oficjalnie padł. Powody:
1. Nie mam za bardzo pomysłów
2. Zrobienie nieliniowego świata zajęłoby monstrualną ilość czasu
3. Nawet gdybym mial dosc samozaparcia by takowy swiat zrobic mialby on pewnie ilosc bugow glitchy i niedorobek tak duza, ze graloby sie do d...
Ale kilka dni tamu (patrz na date wystawienia posta) zacząłem robić RPGa pt. "Eternal Fate". Bedzie on bardziej liniowy (nie bedzie otwartego swiata) dzieki czemu bede mial wiecej czasu na dopieszczenie go do granic mozliwosci
Jest to jedna z moich pierwszych gier więc prosze o szczere opinie (ale bez przesady ) i pomysły co moglbym dodac, co odjac a co poprawic w pelnej wersji. Piszcie tez o bledach jesli jakies sa.
Sczegolowe instrukcje w pliku txt w folderze gry.
UWAGA!
Ignoruje uwagi wobec:
- Niezbyt dobrej jakosci niekorych sprite'ow i battlerow
- Tego ze pojawiaja sie tam 4 postaci z serii Final Fantasy (lecz ze "zmieniona tozsamoscia")
- Tego ze tabliczki zmienaja wyglad gdy sie do nich podejdzie (ten blad to juz nie moja wina)
- Tego ze duzo obiecuje a malo robie (via Legend of Elements)
Ostatnio edytowany Poniedziałek, 26 Października 2009, w całości zmieniany 8 raz(y).
Nad pelna wersja wciaz trwaja prace. Dam gdy bedzie skonczona.
EDIT: Potrzebuje malutkiej pomocy kogos kto jest dobry w mappingu w RPG makerze XP.
Edit2: Dowiedzialem sie jak dodawac facesety bez grzebania w skryptach. W pelnej wersji beda dialogi z facesetami. Niedlugo wrzuce screena.
Ostatnio edytowany Czwartek, 01 Października 2009, w całości zmieniany 2 raz(y).
Sorry za double posta, ale chcę by był zauważony.
Niedawno zrobiłem monstrualne wręcz poprawki gry.
Zmiany:
-nowy system walki (podobny nieco do tego z serii Final Fantasy)
-zapomnijcie o tym crapie na pierwszych screenach. Zmieniony został design głównego bohatera, oraz w znacznym stopniu poprawione zostały mapy
-zmieniony title screen i windowskin na bardziej RPGowe
-nowa muzyka podczas walki
-podczas rozmów pojawiają się facesety
Niedługo wydam nowe demo, w ktorym wszystkie te poprawki zobaczycie.
Oto kilka screenów, by wam pokazać, że nie kłamię :
nowy design glownego bohatera:
poprawione mapy:
nowy system walki:
facesety przy rozmowach:
nowe menu główne:
Nowe demo będzie tez dluzsze od poprzedniego (niewiele ale bedzie). Niedługo skonczę nowe demo, więc bądźcie czujni.
1. Gra ma być po angielsku
2. To zalezy od tego jak zostal narysowany battler, to troche smiesznie bedzie wygladac, ale niektore potwory beda odwrocone tylem inne przodem, a jeszcze inne bokiem (ale na to trzeba przymknac oko ;))
- Dlatego po angielsku bo angielski to jezyk miedzynarodowy, a chce by w moja gre zagralo jak najwiecej osob (i nie wyjezdzac mi z komentami typu w twoja gre nie zagra nikt)
- specjalnie tak zrobilem bo to glupio wyglada jak faceset tak przylega do okna
- odezwal sie ten co jeszcze niecale pol roku temu pytal sie czemu jak sie na mape postawi jakis obiekt jest wokol niego czarna/biala otoczka i zaprezentowal mape, na ktorej dziewczyna zamiata trawnik XD
Chronoo, udajesz specjalistę? ;o Ogarnij się trochę, bo przykry jesteś czasem.
Będzie tylko jeden bohater? Aha, i kiedy przewidujesz to "nowe" demo wstawić tutaj? ;D
____________________
Ore wa jikogu terorisuto
Kinou kaasan okashitaze
Asu wa tousan hotteyare
Do skonczenia zostalo mi ok 3-5 map + jeszcze 2 sidequesty, wiec demo dam za tydzien max. 2 tygodnie.
A co do bohaterow to bedzie 1 glowny bohater + postaci zwiazane (lub nie) z fabula przylaczajace sie do niego w okreslonych momentach gry.
Ostatnio edytowany Środa, 14 Października 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
Będzie bardzo ciekawa. Po twoim demo bardzo mi sie twoja gra spodobała
Zaloze sie ze sciagnelas i zagralas w demo, do ktorego link jest w pierwszym poscie, mam racje? Jesli tak to musze ci powiedziec ze niedlugo wydam poprawione demo, w ktorym beda monstrualne wrecz zmiany (patrz kilka postow wyzej), wiec jesli Ci sie podobalo pierwsze demo to drugie spodoba ci sie jeszcze bardziej
w ktorym beda monstrualnewrecz zmiany (patrz kilka postow wyzej), wiec jesli Ci sie podobalo pierwsze demo to drugie spodoba ci sie jeszcze bardziej
Przeczytałam masturbacje.. xD a to tylko monstrualne.. xD no nic jak będzie pełna wersja to zagram bo mam miłe wspomnienia jeżeli chodzi o gry tego typu. Od razu mi się przypomina gra mrx'a i ryża bodajże ;D powodzenia ;)
Oto i macie, jak obiecalem - Nowa wersje dema Eternal Fate
Poprawki w stosunku do poprzedniej wersji:
*Nowy design glownego bohatera
*Nowy system walki
*Nowe menu
*W cutscenkach postaci sie ruszaja (tak wiem ze to zalosne, ale to tez jest poprawka )
* pojawiaja sie facesety przy rozmowach
* Nowa wersja jest nieco dłuższa od poprzedniej
A oto linki:
(Na razie usunąłem linki, gdyż gra zawiera wciąż dużo błędów, które muszę poprawić)
Opinie o samej grze pisac tu, na forum.
O bledach pisac tu lub słać mi maile. (Przedstawic sie, powiedziec skad ma sie mojego maila i dokladnie opisac blad).
Milej zabawy zycze
Ostatnio edytowany Wtorek, 27 Października 2009, w całości zmieniany 2 raz(y).
Grałem chwile i szczerze to mi się nie podoba. Tereny są strasznie nudne. Miasto jest jakieś w ogóle dziwne oO Poza tym jest dużo błędów.
- Nie udało mi się dograć do końca bo dwukrotnie wywaliło mi grę z powodu braku jakiejś ścieżki dźwiękowej(chyba jakiejś z FF ;d)
- Da się zrobić tak, że ten strażnik, który dochodzi do nas na początku gry, nie odłącza się od nas. Po prostu w mieście zamiast pojsc kratke w lewo. Idziemy w dol lub w gore.
- Znaki na drodze sie jebią jak sie je czyta.
- Po wejsciu na plaże nie da się z niej wyjść.
To chyba tyle. Grałem może łącznie z 10 minut(2 gry). I Więcej nie zamierzam. Tym razem przeciwnicy są chyba za łatwi bo wale tylko zwykle ataki a i tak przeciwnicy mi nic nie robią xd
Spore zaskoczenie - gra działa pod Linuxem. Nie wiem czy to celowy zabieg, czy też WINE uodpornił się na pierdolca, tym niemniej - ta, pożal się Boże, gra odpaliła się pod Linuchem. Epic victory for you, Sir.
Poza dzyndzybałami, które opisał Buli, a na które natrafiłem, spotkałem także pare innych błędów, które jednak raczej wynikają z natury stricte Linuxowej (facet łazi "po" drzewach, spieprzona detekcja kolizji i tak dalej, i tak dalej...) ALE JAKO DOBRY GAME DEVELOPER POWINIENIEŚ POMYŚLEĆ O BIEDNYCH LINUXOWCACH TY NIEDOBRY NINDŻJO TY
Ostatnio edytowany Wtorek, 27 Października 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
Grałem chwile i szczerze to mi się nie podoba. Tereny są strasznie nudne. Miasto jest jakieś w ogóle dziwne oO Poza tym jest dużo błędów.
- Nie udało mi się dograć do końca bo dwukrotnie wywaliło mi grę z powodu braku jakiejś ścieżki dźwiękowej(chyba jakiejś z FF ;d)
- Da się zrobić tak, że ten strażnik, który dochodzi do nas na początku gry, nie odłącza się od nas. Po prostu w mieście zamiast pojsc kratke w lewo. Idziemy w dol lub w gore.
- Znaki na drodze sie jebią jak sie je czyta.
- Po wejsciu na plaże nie da się z niej wyjść.
To chyba tyle. Grałem może łącznie z 10 minut(2 gry). I Więcej nie zamierzam. Tym razem przeciwnicy są chyba za łatwi bo wale tylko zwykle ataki a i tak przeciwnicy mi nic nie robią xd
Po kolei:
-Nie wiem szczerze dlaczego wywala. Zadnego mp3 nie brakuje EDIT: Szczerze żadnego mp3 nie brakuje, tylko sa zle zaprojektowane eventy. Po prostu muzyke do walki zmienilem w trakcie prac, a zapomnialem, ze ustawilem by powalkach z bossami zmienial muzyke walki na zwykla (ktora wczesniej bylo wlasnie wspomniane FF IX Battle Theme). Sorry, my bad. Poprawie to i wyedytuje posta z linkami do "nowego" dema na poprawione linki
-Nie myslalem ze ktos bedzie na tyle przebiegly ze nie pojdzie w kierunku Barreta
-to juz niestety natura RMXP (wszystkie znaki to jeden "charset", ale moge to w prosty sposob naprawic)
-Specjalnie tak zrobilem. Skoro nie potrafisz sie domyslic ze trza zagadac do JEDYNEGO npc stojacego na mapie to ja juz nie wiem
-Przeciwnikow stopniuje z uplywem gry, po prostu zle wymierzylem staty straznika, dlatego ma wciaz 0 na DMG
"Crash" napisał(a):
Spore zaskoczenie - gra działa pod Linuxem. Nie wiem czy to celowy zabieg, czy też WINE uodpornił się na pierdolca, tym niemniej - ta, pożal się Boże, gra odpaliła się pod Linuchem. Epic victory for you, Sir.
Poza dzyndzybałami, które opisał Buli, a na które natrafiłem, spotkałem także pare innych błędów, które jednak raczej wynikają z natury stricte Linuxowej (facet łazi "po" drzewach, spieprzona detekcja kolizji i tak dalej, i tak dalej...) ALE JAKO DOBRY GAME DEVELOPER POWINIENIEŚ POMYŚLEĆ O BIEDNYCH LINUXOWCACH TY NIEDOBRY NINDŻJO TY
Co do tego linuxa to sa 2 mozliwosci (nie jestem pewien, ktora jest bardziej prawdopodobna):
1.tak jak mowiles wine uodpornil sie na "pierdolca"
2.w rmxp mozna robic gry, ktore odpala na wszystkich systemach (Windows, Linux itd.)
Co do tych drzew i zlego wykrywania kolizji to moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina zestaw obiektow lasu jest importowany, a nie wiem niestety jak ustawic w opcjach by bylo przejscie przez drzewa, ale char "chowal sie" pod drzewami. Jesli ktos wie to prosilbym o mala pomoc w tejze sprawie.
Co do samej gry: Chcialem po prostu zrobic cos od siebie, lecz skoro nikomu sie to nie podoba to znaczy ze do tworzenia gier nie jestem stworzony .
P.S. Jesli komus sie ta gra jednak spodoba to napisac to tutaj. Bedzie mi bardzo milo
Ostatnio edytowany Wtorek, 27 Października 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).