Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

Legend of Elements
Buli Użytkownik jest offline
Postów: 1695
Ostrzeżenia: 0%  
Buli
42879 Wysłany: 08 Wrz 09 00:07 • Temat postu:
Nie, nie mam tego na myśli.
Reklamy
Crash Użytkownik jest offline
Postów: 1424
Ostrzeżenia: 10%  
Crash
42880 Wysłany: 08 Wrz 09 11:41 • Temat postu:
"BigBang" napisał(a):
Dużo szybciej możesz opanować Flash'a, który ze strony graficznej ułatwia sprawę. Możesz jednak dodatkowo programować, a możliwości nowych wersji ActionScript pozwalają na napisanie dowolnych skryptów,(...)

Ile Adobe Ci płaci za reklamę, BB? Tylko szczerze! :'D

A tak serio to w pełni się z Tobą zgadzam - odkąd wprowadzili ActionScript'a 3.0 w wersjach CS, jego możliwości jak i kompatybilność z innymi językami straszliwie wzrosła (choć imo niektóre rzeczy nieco się skomplikowały (np. akcje przycisków, wcześniej 3 linijki kodu, dziś "ciut" więcej, ale cóż - nie można mieć wszystkiego)). Zaś Flash Player 10 ma poprawioną obsługę grafiki 3D i pozwala na naprawdę ciekawe, i niespotykane dotąd efekty. Gdyby tylko Adobre poprawiło nieszczęsne bug'i, które straszą mnie już od wersji Pro 8 (głównie, pardon my french, ten pierdolony "sound synch/delay bug"), zaiste powiadam wam, że Flash byłby narzędziem idealnym.

A co do gry - lol sephiroth

____________________

[obrazek]
ninja666 Użytkownik jest offline
Postów: 249
Ostrzeżenia: 40%  
ninja666
42881 Wysłany: 08 Wrz 09 15:54 • Temat postu:
"Crash" napisał(a):
A co do gry - lol sephiroth

Dobrze wiem, ze battle graphic glownego bohatera to sephiroth, ale ten pasowal idealnie do charsetu glownego bohatera I nie śmiej sie, bo w pełnej wersji pojawi sie duzo innych postaci "z innej bajki".

EDIT: Projekt (nie)oficjalnie padł. Powody:
1. Nie mam za bardzo pomysłów
2. Zrobienie nieliniowego świata zajęłoby monstrualną ilość czasu
3. Nawet gdybym mial dosc samozaparcia by takowy swiat zrobic mialby on pewnie ilosc bugow glitchy i niedorobek tak duza, ze graloby sie do d...

Ale nie martwcie sie kilka dni temu (patrz na date edycji) zaczalem robic drugiego RPGa ktory bedzie bardziej liniowy (nie bedzie otwartego swiata), przez co bede mial wiecej czasu na dopieszczenie go do granic mozliwosci Wkrotce zaloze temat o tej grze.

Ostatnio edytowany Niedziela, 27 Września 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.