Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

[AWL] Da się przyspieszyć?
MR_BARTEK Użytkownik jest offline
Postów: 40
Ostrzeżenia: 0%  
MR_BARTEK
41855 Wysłany: 28 Lip 09 21:40 • Temat postu: [AWL] Da się przyspieszyć?
Witam.
Czy da się jakoś przyspieszyć działanie Harvest Moon A Wonderful Life SE? Chodzi mi o to, by gra nie była taka zamulona i działała z dobrą prędkością (taką jak AWL na GC lub STH). Jest na to jakiś sposób?
Reklamy
Karino Użytkownik jest offline
Postów: 100
Ostrzeżenia: 0%  
Karino
41971 Wysłany: 31 Lip 09 11:07 • Temat postu:
Grasz na konsoli, rozumiem? Ta gra chyba jest taka wolna sama w sobie i wątpię, żeby coś się dało zrobić. Mnie też z początku raziło jak wolno wszystko się dzieje (dojąc krowy dojarką można czytać książki), szczególnie gdy grałam równoległe z STH, ale jakoś się przyzwyczaiłam.
wicky Użytkownik jest offline
Postów: 2
Ostrzeżenia: 0%  
wicky
42518 Wysłany: 22 Sie 09 23:26 • Temat postu:
Na PC można przyśpieszyć za pomocą np. Cheat Engine
BigBang Użytkownik jest offline
Postów: 463
Ostrzeżenia: 10%  
BigBang
42520 Wysłany: 23 Sie 09 00:16 • Temat postu:
"wicky" napisał(a):
Na PC można przyśpieszyć za pomocą np. Cheat Engine

Gratuluję. Przyśpieszanie gier emulowanych z PS2 na PC za pomocą Cheat Engine- pomysł roku (sarkazm).

Gra działa tak ponieważ pierwotnie była stworzona z myślą o GC, zaś jej port na PS2 jest zrobiony byle jak, zapewne pod naciskiem wydawcy. Można tę sytuację porównać do konwersji GTA4, lecz chociaż w tym przypadku R* dało nam się trochę pośmiać swoimi usprawiedliwieniami.
Crash Użytkownik jest offline
Postów: 1424
Ostrzeżenia: 10%  
Crash
42522 Wysłany: 23 Sie 09 13:24 • Temat postu:
Cóż, to był direct port z GameCube'a, który był mocniejszą maszynką niż PS2. Nic nie poradzisz na spowolnienia i obcięcia wyświetlanych klatek o połowę (z 60 do 30 FPS'ów) na rozległych terytoriach - za mały downgrade grafiki, żeby bebechy PS2 mogły utrzymać w miarę stałą liczbę FPS'ów.

____________________

[obrazek]
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.