Buli: Ceny zostały dopisane (50G za karmę, 1500G za kurę), karma nie była nigdy za darmo, po prostu stan portfela odświeża się po pewnym czasie.
Błąd z wychodzeniem z kurnika został naprawiony, podobnie jak wyświetlanie stanu karmy i jajek, oraz możliwość sprzedawnia jajek u Takakury (za 100G). Co do Gotza, to nie ma możliwości wybudowania dwukrotnie tego samego budynku.
Muscat: jeżeli chodzi o grafiki budynków i postaci- te zapożyczyłem z Harvest Moon SS, zaś jeżeli chodzi o dodanie typowo polskich roślinek, to dobry pomysł, ale póki co jest już kolejka rzeczy do dodania i każda nowość musi poczekać, pamiętajmy, że sam jestem do tego. Co do serwera, to kilku graczy nie obciąży go za bardzo, te chwilowe problemy są raczej kwestią darmowego serwera.
UPDATE- tym razem stronki, zapraszam na stronę główną gry po szczegóły.
Ostatnio edytowany Piątek, 08 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
Ale numer! Chciałam zapytać, kiedy kura zacznie dawać jajka, bo wyglądała jak dorosła kura, a tu (po trzech dniach) zamieniła mi się w małego cipciaka. Big Bang, mogłeś jej nie odmładzać teraz chyba nigdy nie doczekam się jajek!
Nie spodziewałam się, że kurnik będzie wyglądał okazalej, niż dom mieszkalny, cha, cha...
Ostatnio edytowany Piątek, 08 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
Ja narazie zbieram na kurnik...I nieźle mi idzie, bo mam już prawie 8.000 G ^^
Mam pytanie odnośnie nasion - do każdej z 'zasadzalnych' pór roku są 3 rośliny,czy więcej? Bo mam jesień, posadzony szpinak i cebulę i nie wiem, czy mam posadzić marchew czy bakłażany? ;F
____________________
Ore wa jikogu terorisuto
Kinou kaasan okashitaze
Asu wa tousan hotteyare
Domka: dziękuję za pomysł, mam nadzieję, że się dobrze przysłuży graczom.
Polski tym raczej nie podbiję, tworząc grę celowałem w góra kilkunastu aktywnych użytkowników, ale robię to, ponieważ lubię Harvest Moon'a, a nie dla jak największej ilości graczy.
UPDATE: ostani dzisiaj tekst poświęcony jest bezpieczeństwu haseł na Harvest Moon Online.
Ostatnio edytowany Piątek, 08 Maj 2009, w całości zmieniany 2 raz(y).
To mam jeszcze jedno
Będzie w przyszłości jakiś sposób na zwiększenie paska zmęczenia? Tzn. maksymalnej liczby.
Tak samo przy kupowaniu nasion można by wybierać ile torebek chcemy kupić, zamiast klikać kilka razy.
Mam nadzieję, że nie wymagam zbyt dużo ;] Nie samymi darmowymi projektami człowiek przecież żyje!
Jeżeli chodzi o zmęczenie, to oczywiście pomyślałem o tym, że przy większej farmie, kilka punktów życia może nie wystarczyć, dlatego też ilość życia zwiększa się wraz z rozwojem farmy (zakupem kolejnych połaci ziemi), co do zakupu nasion, to rzeczywiście powinienem to poprawić, ale to dopiero jutro.
Lol,grałem w to raz przez minut kilka[jakoś mi nie przypadło do gustu,może kiedyś się wezme jeszcze ;d],ale takie rzeczy to nawet ja wiem ;f
Jozin cholera,to jest prosta gra,w dodatku po Polsku ;f Czy takie trudne jest zwiedzenie 5 budynków w mieście ?
Ale dla BigBanga i tak respekt za gre ;d Na razie rozwija się naprawdę w takim tempie,że niedługo to może być coś naprawdę dobrego
Ostatnio edytowany Sobota, 09 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
Wszelkie pytania i reporty proszę pisać na forum gry, aby gracze z podobnymi pytaniami mieli łatwy dostęp do tych informacji.
Farmę można powiększyć poprzez zakup nowej ziemi.
Takakura już nie skupuje jajek?
Nie, żebym jakieś miała, moje kury stale jeszcze są cipciakami...
Acha, juz widzę, że Takakura po prostu zalicza jajka do warzyw : )
Ale mam poważne pytanie: czy kurczęta (młode) też należy karmić, czy po prostu czekać, aż dorosną? Bo jeśli to drugie, to kupę forsy przez to straciłam (zanim pomyślałam, żeby zapytać), więc niech inni tego unikną, jeśli się da...
Ostatnio edytowany Poniedziałek, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz(y).
Do czwartku będę na komputerze bardzo krótko, więc nic nie zrobię, kurczaki rosną 20 dni, więc cierpliwości. Na wprowadzenie czeka gotowa już "Mistyczna Jaskinia", czyli instancja w której będzie można zarobić, lub stracić fortunę, ewentualnie przy zachowaniu zdrowego rozsądku wyjść trochę na plusie. Kolejne update, jakie prawdopodobnie będą w tym tygodniu (jeszcze do zrobienia), to skrzynka mailowa (traktowana jako budynek, umożliwi wysyłanie pieniędzy między graczami), oraz "Barn", czyli kolejny użytkowy budynek, w którym będzie można hodować krowy.
Czemu "barn", a nie "obora" po prostu? : )
Hurra! Już się cieszę na krówki! Kurki są miłe, ale zawsze wolałam łaciate, muczące stwory z uroczym uśmiechem na pyskach.
Big Bang, jesteś WIELKI! Pracujesz tak szybko, zanim się gra znudzi, już w niej jest coś nowego!
Oj, czuję, że ta jaskinia hazardu będzie moją zgubą... : )
Mam pytanie, jak coś sadzisz, to jest sprawdzane, czy posiadasz dane nasiona? Bo ja właśnie kupując worek ziemniaków i worek kukurydzy zasadziłem aż 3 poletka z ziemniakami, wykorzystując do tego celu kukurydzę (której zmieniłem nazwę na korniszony xD).
Jak to zrobiłem? Proste, edytowałem wartość kukurydza_seed na ziemniak_seed i w ten sposób nie odjęto mi kukurydzy z inwentarza, a zasadzono ziemniaki. Zabezpieczenie danych POST/GET to podstawa przy tworzeniu stron!
Btw. zalecam zapoznanie się z takim narzędziem jak FireBug do Firefoxa, które pozwala edytować kod HTML/JS w czasie rzeczywistym, oraz z biblioteką jQuery i jej możliwościami wysyłania danych AJAX - znacznie by to przyspieszyło wczytywanie danych i aktualizację po stronie klienta, no i nie trzeba by przeładowywać ciągle strony, przy okazji transfer też by mniej żarło i wszystko mogło by się dziać bardziej w czasie rzeczywistym.