Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

Harvest Moon Cheat Patcher
BigBang Użytkownik jest offline
Postów: 463
Ostrzeżenia: 10%  
BigBang
36105 Wysłany: 31 Gru 08 20:09 • Temat postu: Harvest Moon Cheat Patcher
Witam.

Grając w Rune Factory 2 pomyślałem sobie, że ciekawie byłoby stworzyć własne kody do tej gry, więc bawiąc się deasemblerem przechwyciłem z pamięci zmienne odpowiedzialne za takie wartości jak ilość pieniędzy, poziom umiejętności, itp. Potem zebrałem te dane i skompilowałem je do jakiegoś sensownego programu, który podmienia w pamięci operacyjnej oryginalne zmienne na te skrackowane przeze mnie, i tu mam do Was prośbę, chciałbym, aby ktoś uprzejmy sprawdził działanie tego programu u siebie.
Oczywiście można bawić się tym programem tylko na komputerze za pomocą emulatora NO$GBA 2.6a.

Mam tylko jedną uwagę, program działa na podobieństwo wirusa, to znaczy, że podpina się pod działający emulator i modyfikuje zawartość pamięci wprowadzając kody do gry, więc część programów antywirusowych może mylnie rozpoznawać go jako wirusa , na przykład u mnie wyświetlił alert Troj.GameThief.W32.OnLineGames.tcdi, zapewniam jednak, że plik jest w 100% niegroźny dla systemu, oraz nie powoduje żadnych stałych zmian w komputerze, jest to niestety przypadłość prawie wszystkich programów wprowadzających cheaty do gier online.

Do emulacji gry polecam emulator najnowszy NO$GBA 2.6a.

Link do gry http://www.filefactory.com/file/1dd757/n/2979_Rune_Factory_2_A_Fantasy_Harvest_Moon_USA_NDS-XPA_zip

Link do emulatora http://www.filefactory.com/file/b09b0b/n/No_GBA_2_6a_zip

Link do mojego programu http://www.filefactory.com/file/a00b3ad/n/RF2_patcher_no_gba_zip

Sposób użytkowania:

0. Wykonujemy kopię folderu z emulatorem.
1. Uruchamiamy emulator i rom z grą, pamiętamy, że emulator powinien mieć nazwę NO$GBA (duże litery)
2. Po uruchomieniu gry odczytujemy save, lub rozpoczynamy nową grę od początku.
3. Gdy już mamy kontrolę nad postacią, utuchamiamy mój program RF2-patcher_v1.
4. Zaznaczamy wybrane nas kody, jeżeli wszystko zostanie poprawnie wykonane, aktywny kod zmieni kolor na czerwony (należy odczekać do 5 sekund, aż program podmieni dane), po tym sprawdzamy, czy kod działa, np. wchodząc do głównego menu i sprawdzając ilość pieniędzy.

Może się zdarzyć, że program przechwyci grę, ale niewłaściwie podmieni dane i wyłączy grę, wtedy włączamy ją jeszcze raz, jeżeli problem się powtarza, to uruchamiamy RF2-patcher_v2_(alternative).exe, podobnie robimy jeżeli kody z pierwszego programu nie działają, ale użycie obu programów jednocześnie może spowodować wyłączenie się gry.
Jeżeli pomimo sprawdzenia obu programów kody nie działają, uruchom ponownie komputer i spróbuj przenieść plik do innego folderu.

Serdecznie dziękuję za pomoc, jeżeli program okaże się sukcesem (czytaj zadziała prawidłowo) to będziemy zdolni do stworzenia podobnych programów do takich gier jak Harvest Moon DS, FOMT, a nawet Back to Nature.

Dodaje Efekt działania programu.
[obrazek] [obrazek]

Ostatnio edytowany Czwartek, 01 Stycznia 2009, w całości zmieniany 2 raz(y).
Reklamy
Ryzy Użytkownik jest offline
Postów: 677
Ostrzeżenia: 50%  
Ryzy
36352 Wysłany: 07 Sty 09 00:35 • Temat postu:
Ile Ci zajeło wymyslenie i zrobienie tego?
I jak to zrobiłeś?
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.