Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

Pomysł na Harvest Moon 3D!
gargus16 Użytkownik jest offline
Postów: 14
Ostrzeżenia: 0%  
gargus16http://webpl.org
19868 Wysłany: 01 Maj 07 17:48 • Temat postu: Pomysł na Harvest Moon 3D!
Pewnego wieczoru siedząc i obmyslając - "Jaką by tutaj gre spróbować zrobić... która mi się podoba? Która jest w miare normalna... nie jakieś strzelanki typu gta etc. ?" W pewnym momecie wpadła mi myśl... "Tak to mogłby byc Harves Moon"

Czy ktoś z was kiedyś myślał by zrobic HMoona w 3D ?

Wiem ze to nie jest proste ale mam chęci i zapał niezmierny... Wciąż się ucze modelować obiekty w 3D w programie "3ds max"

Troszke gorzej z "Engine" ktoś może posiada lub zna jakiś dobry engine do postawienia nieco gry na nogi ?

Jestem własnie w trakcie obmyslania i sklejania niektórych rzeczy do gry...

Myslicie że pomysł jest dobry, nieupadnie szybko ?

Pozdrawiam!

____________________

HMT Jest najlepsze :)
Reklamy
wujek_kolacz Użytkownik jest offline
Postów: 1408
Ostrzeżenia: 0%  
wujek_kolacz
19872 Wysłany: 01 Maj 07 20:29 • Temat postu:
Gnysek robił kiedys taką gre ale projekt umarł

Pomysł jest nieżły jeśli tylko twój zapał niespali na panewce jak to u wielu tu się pojawiających to bardzo bardzo gratunuje. Jeśli tylko będziesz miał chęci to wykonanie napewno jakieś tam bedzie

____________________

[obrazek]
Blondi Użytkownik jest offline
Postów: 1045
Ostrzeżenia: 0%  
Blondi
19885 Wysłany: 02 Maj 07 12:05 • Temat postu:
taka gra wymaga dużo pracy.. nad jedną grą pracuje wielu ludzi... gra taka powstaje czasami kilka lat.. załóżmy, że zgłosiło by się 5 osób jestem optymistką ale nie sądzę, żeby to wypaliło, bo już miało być tyle gier a raptem dwie jakoś trzymają się planów ;)
Crash Użytkownik jest offline
Postów: 1424
Ostrzeżenia: 10%  
Crash
19886 Wysłany: 02 Maj 07 12:44 • Temat postu:
Wiesz...z enginem to nie jest taki problem, bo zawsze mozna skorzystac z dobrych i darmowych silniczkow. (np. Crystal Space, OGRE, Irrlitch czy nawet Source) Troche wiekszy problem bedzie z tym, kto sie zajmie:
a.) renderingiem
b.) modułem skryptowym
c.) detektorem kolizji
d.) modułem fizycznym
e.) sztuczną inteligencją
f.) dźwiękiem i animacją
Jak widzisz, sam "indżyn" nie wystarczy aby mieć hit.
A nawet jesli chcialbys napisac to i owo w czystym C++, to napisanie chocby prostej gry zajęłoby ci wiele długich i niezbyt miłych miesiecy...

____________________

[obrazek]
snes38b Użytkownik jest offline
Postów: 197
Ostrzeżenia: 40%  
snes38bhttp://el-diablos.rtu.pl
19930 Wysłany: 03 Maj 07 15:05 • Temat postu:
jak chcesz robic gierke to rpg maker lub game maker i najlepiej zeby to byla gierka dostepna tylko dla ciebie a nie pozniej ktos wyjdzie z jakims syfem na forum i mysli ze bedzie mial same pozytywne oceny na jej temat

____________________


Matizo Użytkownik jest offline
Postów: 750
Ostrzeżenia: 0%  
Matizohttp://psx.wow.net.pl
19968 Wysłany: 04 Maj 07 17:49 • Temat postu:
No to zabłysłeś snes. W RPG makerze wogóle nie zrobisz gier 3D (chyba że jest to RPGMaker 2 na PS2, ale tam nie możesz bawić się kodem), a w game makerze...gnysek robił i widać co mu wyszło. Te 2 programy nie mają nawet zaawansowanego języka (ruby i GML).

____________________

[obrazek]
snes38b Użytkownik jest offline
Postów: 197
Ostrzeżenia: 40%  
snes38bhttp://el-diablos.rtu.pl
19974 Wysłany: 04 Maj 07 19:37 • Temat postu:
ale ja mowielm ze jak chce robic gierki to niech najpierw sie zabierze za rpg maker a pozniej za 3d a nie wyskoczy i mowi ze dopiero zaczyna z 3d

____________________


farm_knight Użytkownik jest offline
Postów: 279
Ostrzeżenia: 20%  
farm_knight
19994 Wysłany: 06 Maj 07 10:56 • Temat postu:
Ja próbowałem robić i życze powodzenia. Nie takie to proste. Nie można iść na bossa o 90 lv mają zaledwie 25.

To tez się do tego odnosi. Spróbuj z mniejszym wyzwanie, ale na ile się znam na RPG Maker , taka zabawa zajmuje kilka lat. Ale tak czy siak powodzenia :aniol:

____________________

O mój Boże jak mnie tu dawno nie było :P
Mariossjex: Użytkownik jest offline
Postów: 3184
Ostrzeżenia: 20%  
Mariossjex:
20011 Wysłany: 06 Maj 07 17:33 • Temat postu:
Robienie gier RPG Makerem to głównie układanie rzeczy z gotowych kawałków.Takie puzzle (do których czasem się dościąga kawałki).Nie ma to prawie nic wspólnego z prawdziwym programowaniem
wujek_kolacz Użytkownik jest offline
Postów: 1408
Ostrzeżenia: 0%  
wujek_kolacz
20017 Wysłany: 06 Maj 07 20:28 • Temat postu:
dokłądnie niepiszemy gry od podstaw tylko wykorzystujemy jakiś gotowy projekt ale zawsze to coś jakieś czyjeś spojrzenie jakiś projekt czasami to hit czasaami klapa

____________________

[obrazek]
Crash Użytkownik jest offline
Postów: 1424
Ostrzeżenia: 10%  
Crash
20024 Wysłany: 07 Maj 07 10:54 • Temat postu:
Mariossjex: napisał(a):
Robienie gier RPG Makerem to głównie układanie rzeczy z gotowych kawałków.Takie puzzle (do których czasem się dościąga kawałki).Nie ma to prawie nic wspólnego z prawdziwym programowaniem

W RPG Maker XP mogles zagladnac do skryptu, wyedytowac go i wprowadzic co nieco zmian, ale to i tak niewiele daje. Z takiego edytowania raczej HM3D nie powstanie. ;]

____________________

[obrazek]
Duni Użytkownik jest offline
Postów: 71
Ostrzeżenia: 0%  
Duni
20042 Wysłany: 08 Maj 07 14:04 • Temat postu:
Ja powiem tylko tak, temu kto 'zaczyna' od rpg makera bo uważa że będzie miał łatwiej bo to ponoć 'podstawy są', można od razu powiedzieć Papa...
Najlepiej GM makera (choć sam nie lubię tego programu ), albo zwyczajnie jakiś inny program w którym się grę PISZE a NIE UKŁADA Z GOTOWYCH 'KLOCKÓW'. Osobiście poleam Byonda (teraz większość z was powie fuj, bo was guru Gnysek powiedział że byond to lipa ), gdyż język w którym się tam programuje jest bardzo przystępny (podstawy anglika, kawa, i dłuższa nocka i już są podstawy), i co najważniejsze (co czyni go lepszego od GMakera) nie ma tam tych przecudnych klocuszków..mapy mogą być ogromne i to mało wpływa na 'lagi'.
Czemu wykorzystałem słowo lagi? Cóż pewnie dlatego, że gry tworzone w Byondzie są grami typu mmorpg. Gre którą 'stworzysz' możesz wysłać (trzeba wpisać odpowiedni kod z adresem i gdy gra jest online to się pokazuje tam) na główną stronę byonda. Większym ale jest przewaga Angielskich/Amerykańskich użytkowników byonda, więc dobrze by było stworzyć tam grę po angielsku... Co jeszcze by tu można było dodać, gier o HM-ie na byondzie jest...mało, raptem 2-3 więc konkurencji by zbyt wielkiej nie było, można podkreślić że głównie tylko jedna jest online .
Dla ludzi lubiących czytać proponuje 'readnąć' poradnik, dla ludzi który uczą się poprzez doświadczenia itp (tak jak ja) proponuje pościągać demówki i tzw. biblioteki z gotowymi koda, przeczytać je i postarać się obczaić co jest grane...
Cóż mam nadzieje że ten mały 'pościk' zmieni wasze podejście do Byonda, gdyż dla początkujących koderów jest to świetny program szkoleniowy.
Linki:
Poradnik
FAQ
Procedury itp
Główna strona 'developerów' Byonda
Start

Zapodaje linki aby uniknąć głupich pytań...nie każdy zna googla

____________________

ROFL! Wywiad z Kaczyńskim, nie, nie wiem z którym :P
-Reporter: Co pan sądzi o IV RP?
-Kaczyński: Bez komentarza

ViVa la kaczka xD
Mariossjex: Użytkownik jest offline
Postów: 3184
Ostrzeżenia: 20%  
Mariossjex:
20043 Wysłany: 08 Maj 07 14:54 • Temat postu:
Duni,powinno się zaczynać od najprostszych rzeczy,rpg maker jest dobry na początek.W nim nie programujemy gry,ale je tworzymy.Na początku trzeba ułożyć puzzle,by nabrać wprawy i samemu je tworzyć.Byound niezbyt mi się podoba,bo tak patrzałem i sporo nowych MMORPGÓW robionych chyba w tym.Każdy z podobną grafiką i brakiem grywalności.Choć jak ktoś dobry dobierze się do rpgmakera/gamemakera/byonda to sporo zrobi...
Duni Użytkownik jest offline
Postów: 71
Ostrzeżenia: 0%  
Duni
20053 Wysłany: 08 Maj 07 17:31 • Temat postu:
Z tą grafiką to się zgodzę, nie jest najlepsza na byondzie.
A co do pierwszej części twojego postu, nie zgadzam się w 100%.
Czemu?
Ano już tłumaczę...
Układanie tych jak to już się przyjęło puzzli jest nic nie wartościowe.
Gdyż było nie było niczego się nie uczysz...
A co do grywalności na byondzie, hmm...zależy jak to kto zrobi...chyba oczywiste no nie?
Oczywiście nie ma szans na zrobienie 2 tibii , ale na dobrą grę, czemu nie?

____________________

ROFL! Wywiad z Kaczyńskim, nie, nie wiem z którym :P
-Reporter: Co pan sądzi o IV RP?
-Kaczyński: Bez komentarza

ViVa la kaczka xD
gromateist Użytkownik jest offline
Postów: 5
Ostrzeżenia: 10%  
gromateist
27133 Wysłany: 30 Mar 08 03:13 • Temat postu:
Ja też trochę modeluję w 3d studio max, więc mógłbym pisać się do pomocy jeśli projekt faktycznie miałby jakieś szanse powodzenia W razie czego podaję maila, chociaż znając życie i tak z pomysłu nic nie będzie : gromateist[małpa]o2.pl
Mariossjex: Użytkownik jest offline
Postów: 3184
Ostrzeżenia: 20%  
Mariossjex:
27134 Wysłany: 30 Mar 08 08:35 • Temat postu:
Szkoda tylko że temat odgrzany,a typa nie ma już od roku...
alias_muzyka Użytkownik jest offline
Postów: 26
Ostrzeżenia: 0%  
alias_muzyka
27179 Wysłany: 30 Mar 08 16:53 • Temat postu:
a to szkoda bo bym pomógł

Ostatnio edytowany Niedziela, 30 Marca 2008, w całości zmieniany 1 raz(y).

____________________

było mineło...
...Będzie nastempna ;-P
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.