Szukaj:
Strona Forum   Wybierz
Wybierz
Uwaga! Przeglądasz stronę jako gość!      Zaloguj się      Załóż nowe konto

×

HM:BTN- ile RAMÓW by pixele zmalały?
widmo Użytkownik jest offline
Postów: 1
Ostrzeżenia: 0%  
widmo
18172 Wysłany: 17 Sty 07 13:07 • Temat postu: HM:BTN- ile RAMÓW by pixele zmalały?
Witam. Mam pytanie. Jaki powinienem mieć procesor i le Ramów w kompie żeby graficznie HM:BTN(najlepsza część) wyglądałą chociaż odrobinkę podobnie jak na PSX-ie. Dzięki za odpowiedzi. Pozdro for all.

____________________

z dnia na dzień łap każdą chwile na swój harvest moon
Reklamy
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2562
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
18173 Wysłany: 17 Sty 07 13:15 • Temat postu:
To kwestia ustawień pluginu graficznego. Poustawiaj mulifiltrowanie tekstur itp. a całkiem inaczej będzie.
Poza tym, pamiętaj, że telewizor w przeciwieństwie do monitorów, dośc mocno rozmazuje (spróbuj obraz z kompa na TV wyświetlić - ciekawe czy przeczytasz coś czcionką 10 i mniejszą )
Nerros Użytkownik jest offline
Postów: 9
Ostrzeżenia: 0%  
Nerroshttp://nerros.digart.pl
18295 Wysłany: 24 Sty 07 16:32 • Temat postu:
Heh ja mam 1.5 Giga ram i raczej nie przeszkadza mi że widać pixele (zresztą co się dziwić na rozdzielczości 1280x1024 ) najważniejsze jest to że da się grać i poczuć klimat dawnych lat ehhh
rien Użytkownik jest offline
Postów: 4
Ostrzeżenia: 0%  
rien
18345 Wysłany: 28 Sty 07 21:51 • Temat postu:
eh tam piksele za moich czasów były większe B) ale jak dobrze się przypadrzeć to po kilku godzinach grania :kretyn: prawie ich nie widać
gnysek Użytkownik jest offline
Postów: 2562
Ostrzeżenia: 0%  
gnysekhttp://hmt.pl
18346 Wysłany: 28 Sty 07 22:09 • Temat postu:
A ja powtarzam - jak podłączycie PSX do monitora od kompa, to też będzie kiepski obraz, bo TV rozmazuje (podłączcie kompa do TV, to na najgorszych ustawieniach emulator i tak będzie miał ładną grafikę).
© 2003 - 2024 HMT. Design & Code by gnysek.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.