Wysłany: 24 Mar 05 18:57 • Temat postu: Harvest Moon: Harvest Sprites Station
Na stronce Nintendo można zobaczyć zdjęcia HM'a na DS;a: http://www.nintendo.co.jp/ds/software/abcj/index.html
Trzeba kliknąc na obrazek konsolki (na dole stronki). Są duże i wyraźne. Ciekawie się zapowida możliwość wykorzystania drugiego ekraniku. Będzie można wykorzystać do wybierania narzędzi, głaskania zwierząt . Podobno po włożeniu do Ds'a HM:Fomt'a odblokują się nowe elementy gry. Szkoda tylko, że grafa tak słaba hh: Ale w Harvestach nie oto chodziło.
Nie no co wy ludzie - jakie możliwosci?? O czym wy gadacie?? Do GBA podobne?? Nie dobijajcie mnie!!
To chyba nie widzieliscie prawdziwych mozliwosci DS-a, i przy czym nie widzieliscie trailerow gier tj. Rayman Spring <Wyglada identyko Rayman 2 na PSX> czy Sonic Adventure DS <Emerald Coast wygladal tj. na Dreamcascie, tylko w troche gorszej rozdzielczosci>. Mozliwosci sa bardziej zblizone do N64, a nawet sa lepsze, bowiem widzieliscie Super Mario DS?? Cholernie podobne do Mariana 64!
DS - nintendo bez telewizora ........mam nadziję że w najbliższym czasie zrobią jakąś promocje w media markt'cie na 'dwuekranowe-przenośne-konsolki' ......... .......a ze screenów, to widać że grafika jest faktycznie porównywalna do 64..... kiedyś to tylko ludzie mieli 'kliogramowe' czarno białe pockety.......a teraz to się dopiero porobiło..... ech.....
dobra dobra crash
nie muwmy o tym ze sa lepsze gry bo to wiadomo powstaja i beda powstawac gry dobrej jakosci ...................
ale chodzi mi o parametry
moze ds ma wiekszy ekran ale jest to niemal identyczny wyswietlacz co a gba
nie ruznia sie wiele od siebie
podkreslam nie gry nie cale konsolki tylko wyswietlacze !!
bo wiadomo ze gry sa juz odjechane
"Podświetlany, trzycalowy, półprzezroczysty odbijający TFT kolorowy ekran LCD o rozdzielczości 256 x 192 pikseli i możliwością wyświetlania 260,000 kolorów"
Ekran GBA:
Cytat:
"Ekran: kolorowy wyświetlacz LCD Reflective TFT
Rozmiar ekranu: 40.8 mm x 61.2 mm (2.9")
Wymiary: 82 mm x 144,5 mm x 24,5 mm
Waga: ok. 140 g
Rozdzielczość: 240 x 160 punktów
Liczba kolorów: w trybie tekstowym 511, w trybie bitmapowym 32,768"
Natsume coś się leniwe robi, najpierw konwersja z PSX(zaledwie kilka nowych pomysłow), a teraz pomysły mieli, ale nie chcialo im sie robić noweg silnika graficznego... Ta gra powinna wyglądać tak, jak BTN(albo coś w stylu StH)...
Ja chciałbym, żeby HM wyszedł na PSP(szkoda tylko, że nie będzie można łechtać stylusem krowy po cyckach, żeby dostać mleko itp. )
Nowe info:
Grę zaczynamy z konewką, młotem, siekierą, motyką, sierpem, dwoma paczkami rzepy, kilkoma naszyjnikami, pedometrem (krokomierz) oraz z piłką dla psa.
- Nasiona można siać nie tylko w polu, ale także w niektórych miejscach na farmie.
- Twoją misją w grze, prócz prowadzenia farmy, jest odmienienie dobrej bogini z kamienia. Będziesz do tego potrzebował pomocy złej bogini.
- Żeby zdobyc nasiona, rozbudować farmę czy narzędzia, musisz zadzwonić do Mineral Town (miasto z wersji na GBA)! W Forget me not Valley nie ma sklepów (oprócz baru). By dostać się na piechotę do Mineral Town, musisz ciężko pracować (tak mówi skrzat ubrany na czarno i zagradzający drogę) - nie pewne.
- Pięć sekund równa się dziesięciu minutom w grze (czyli jak w FoMT).
- Psa i kota nie trzeba karmić jak w wersji na N64.
- Jeśli nazbierasz 1.000.000.000 G (!!), możesz zakupić wyspę.
- Jeśli posiejesz nasiona, a na nich zasiejesz następne, wyrosną lepsze plony.
- 18 dnia wiosny Popuri z Mineral Town przychodzi na wyścigi kaczek.
- Drzewa dają różne owoce zmieniające się wraz z porą roku. Mamy możliwość zasiać drzewa dające owoce śliwek, bananów, pomarańczy, jabłek.
Prawda, że ciekawie się to zapowiada ??
Tia ale ja i tak bym wolał HM na PSP sorka Komar ale masowanie krowy po cyckach to nie moje powołanie. Bardziej stawiam sobię grafikę niż jakieś duperelki mające tylko podniecić graczy
Co z tego, że grafika będzie dobra ale fabuły i rozgrywki nie będzie. Nie wielu grom udało się znaleźć złoty środek między grafą a grywalnością(np.: Gran Turismo 3, Burnout 3: Takedown) im udało znaleźć ten środek) HM bardziej stawia na grywalność. A swoją drogą łechtanie krowy po cyckach to fajne zajęcie Ale bez przesady nie jestem zoofilem
Sorry ale chyba się za bradzo nie zrozumieliśmy. rozumiem że takie rzeczy jak łechtanie krowy po cyckach daje miód ale jeśli gra wygląda jak jej poprzedniczka z konsoli starszej generacji.
Będę to powtarzał w nieskończoność
!! !! !! W Harvest Moonie nie chodzi o grafikę, lecz o grywalność !! !! !!
Zgadzam się z tobą, że grafika nie jest za ciekawa, po prostu autorzy idą na łatwiznę . Ale także robią wiele innych HM'ów i trudno by było żeby wszystko robili na nowo.
A ja jeszce raz ci powiem że nie chodzi mi o to że grafika jest najważniejsz tylko mogłaby być "troche" lepsza. A i nie mow mi ze Natsume robi wiele HM oni od tego maja rozne studia
w sumie ze screenów można wywnioskować, że wszystko jest spoksik ............ale .........skrzaty są jakieś takie dziwne ...... (przyjżyjcie się na screenach ) ......jeden ma .....eeeee.....afro..... hh: ...ale co tam afro - ZIELONE AFRO!! :wow: